DiLLiGaF

Alla inlägg under februari 2011

Av miiah jankowski - 22 februari 2011 15:17

   är med alla söta nu  så ja ska snart  dra till  cassandra  blev as chockad idag :O   men men de eh bara bra  hehe   älskar denna dagen  (A)  tack alla som gjorde min dag  (A)  ahww   haha  aja jag vet ej vad ja ska skriva här men endå :P  

puss o kram till alla som vill ha <3 

fri

Av miiah jankowski - 15 februari 2011 01:16

att vara fri det vill alla  jag vill det jag vill kunna röra mig vart ja vill utan att  nått händer utan att någon säger att ja inte får  ja vill kunna vara som en normal 16 åring  men de går inte  :(   att  ha kännslan att de inte går det tynger mig  jag blir bara ledsen med att bara ha tanken på de men vad ska man göra jag sitter där ja sitter  o det är inte mitt fel  aja   annars  så eh det as bra  okej ja vill träffa lite folk men de får man göra för eller senare :P  puss o kram på er :D <3   

nyaste bilden på mig (A) <3

Av miiah jankowski - 10 februari 2011 20:30

   hmm nu har man inte skrivit på ett tag  men aja    det  har vart underbara dagar man har vart nere i gbg   o kollat på djur xD  haha  ja klappade en apa på svansen  fast än man inte fick hehe (6)   aja   o så klappade ja  en rocka eller vad de nu var fy faan vad äkligt de va xD  haha  men jag hade kul iaf    dom filmerna kommer upp senare   aja   nu så sitter man i sängen med lilla R   o har tråk :P   men det gör inget .......... 

o så fattar jag mig inte på folk eller aah  folk o folk en kille

 som är mitt EX   han har en ny tjej endå så skriver han "BBY" och "<3"  till mig hmm  vrf gör man så  igentligen ??   det eh sjukt så till han så säger jag bara väx upp........... haha   många killar kan ju bara vara för söta   men nu kom jag inte ihåg vad de var men endå :P    hmm  ja vad ska man mer skriva om ??    nje jag vet ej  så de får duga så för idag xD    



puss o kram på er  :D <3

Av miiah jankowski - 3 februari 2011 17:12

jag kan inte fatta  att folk bara ljuger för en när dom fattar själva att man får reda på sanningen efter kan ni inte bara sluta eller ?   jag hatar lögner och folk som ljuger... tycker ni att jag är värld en massa lögner ?  Det är lessamt att jämt behöva skriva om negativa saker, men jag tycker inte att folk ska komma undan med lögner.  alltså  jag har för mycket och tänka på  och när ni ljuger för  mig då börjar jag ju tänka på om ni verkligen finns där för mig och  ni säger att ni gör det men  om man finns där för en då ska man inte ljuga för den personen jag vet inte längre om jag kan lita på er...vad har ni mer ljugit om ??  jag vill att allt bara ska bli bra igen men det går ju inte när ni gör som ni gör.. jag gjorde ett misstag igenom att tro på er och jag står för det misstaget  men står ni för att ni har ljugit ??  jag har levt i en lögn men  jag orkar inte med mer nu jag vill bara att ni ska tala sanningen för en gångs skull  skulle ni kunna göra de ??   hmm  nej det tror jag inte att ni skulle  för ni  har ljugit om samma saker flera gånger så att ni tror att det är sanningen....

aja  man kan tydligen ha fel om personer...



igår hade jag utredning......och idag hade jag utredning..

aja  mu ligger man i sängen och har fett  ont  i ryggen  :( 



Av miiah jankowski - 1 februari 2011 23:23

   yeeah  nu sitter man här vid datorn som vanligt :P  haha  ne men vad ska man säga idag  var det tandläkaren o  dom sa att jag har jätte fina tänder (A)   hahha efter det så hade jag får sms från min sis  o hon frågade......

sis: gick det bra? <3 :) 

jag: haha  ja :) <3

sis: bra bra :) <3

jag: aah 3 hål

sis:3 :O ska du få laga ? <3

jag: ne dra ut

sis: ne det tror jag inte på! :O 

jag: men dom ska laga 1 men ska dra ut 2 längst bak 

sis: ne varför ska dom dra ut dom?  de går ju att laga 

jag: ne det är för stora hål

sis: okej. aj 

m.m orkar inte skriva allt  men hahaha hon trodde på mig  :D 

puss o kram alla :D <3 

Ovido - Quiz & Flashcards