DiLLiGaF

Alla inlägg under juni 2014

Av miiah jankowski - 12 juni 2014 19:12

min födelse dag i morgon... 

folk kan tycka att jag är löjlig men jag bara älskar födelsedagar  jag älskar att fira mig eller att fira andra..

nu när jag blir 20 då jag inte bor hemma jag har ingen kontakt med "pappa"  min mamma/ mina syskon är för långt borta  alla som jag skulle vilja ha runt mig på min födelsedag verkar inte ens bry sig om att jag fyller  okej att ni kommer ringa (knappt de)  men om jag skulle få en ända önskan som skulle gå i uppfyllelse så skulle jag önska att får fira min födelsedag med min familj. jag blir bara deprimerad av att ha tanken på att jag fyller i morgon utan att få vara nära er. 

så just nu så har jag bara en ända tanke i huvudet..

jag önskar att flygplan på himlen var stjärnfall 

jag skulle vilja hitta en magisk lampa

  för att jag skulle behöva önska att ni var här 

jag saknar min familj, jag saknar tidaholm. 

så imorgon kommer det att vara den värsta födelsedagen på 20 år 

    

Ovido - Quiz & Flashcards