DiLLiGaF

Alla inlägg under november 2013

Av miiah jankowski - 23 november 2013 22:08

vet inte vad ja ska skriva längre. allt bara snurrar är deprimerad vet ej vrf saknar min bror..


I wonder if you know
How it feels to let you go?


jag kan inte glömma dig oscar så fort allt blir jobbigt så tänker jag på dig.

ses snart bror <3 

finns så mycket som jag vill säga till dig så när vi ses så kommer det finnas massor som jag bara måste berätta.

 i try to tell you that i need you.

here i am without you.

i feel so lost but what can i do? 


(endel text är från 2 låtar)

 

saknar dig....älskar dig...hatar dig..

Av miiah jankowski - 23 november 2013 17:18

jag faller bara ner mer och mer. när man är ensam så är man inte stark,  i mitt hjärta så finns det djupa sår så jag försöker vara glad för annars så kommer min smärta vara mitt nederlag, jag ställer frågor men ingen kan ge mig svar, tiden går för snabbt vill bara fly från alla mina problem men det går inte. folk säger att efter regn så kommer det solsken så jag måste kanske börja tänka om. 

vill bara starta ett nytt liv. 

jag funderar på vad som kommer att hända om mina andetag tar slut.. 

vet att man inte ska tänka så men de är det jag gör.  (nej jag är inte självmordsbenägen)

utan min kropp mår inge bra ska ska undersöka mig för de.. vad det kan vara får ni ej veta nu....

jag försöker leva mitt liv, men svårt när allt bara är ett helvete..

 

 

snart 2 år sedan min bror dog, saknar han mer och mer men man ses la snart brukar vara snarare än vad man tror..

 

snälla alla lämna mig utanför allt jävla skit det är helt fel tid för de. 

detta är inte det jag vill, jag vill bara ha allt bra igen. så dåligt som vi mår så är det helt fel tid att gör nått sådant på..

tiden passerar men den passerar inte alla problem.....

 

 

 

älskar dig....saknar dig...hatar dig..

Ovido - Quiz & Flashcards