DiLLiGaF

Alla inlägg under juni 2012

Av miiah jankowski - 12 juni 2012 19:11

tänk om man kunde spola tillbaka tiden som var ändra på en massa dumt man sagt träffa dom som har gått bort vad skulle man säga då till dom? i morgon (den 13de juni) så blir jag 18 år yeah :D dom släpper min LVU och allt så den 14de så blir de och dra ner till tidaholm.... till er i örebro län eller vart fan ni borni kommer alltid finnas i mitt hjärta ni är helt underbara människor så skriv smsa ring mig för ja kommer sakna er samt ja har lovat er o festa i sommar idag var de sista dagen ni fick se mig på ett tag :) till min älsklinhjärtat ja kommer sakna dig sjukt mycket som ja redan gör ja älskar dig massa men tiden går fort så vi ses ju snart igen :D puss på dig min underbaraste älskling <3 <3 <3 <3 <3 <3 OSCAR WHILLIAM ANDERSSONfan va ledsen ja är saknar dig sjukt mycket bror fyller i morgon men vill fan inte för ja var tvungen o ändra planerna bara för den där jävla cancern och vi som skulle dricka då fy fan detta suger har haft gråten i halsen hela dagen bara för jag tänkt på dig bror snälla hör min bön var hos mig i morgon saknar dig så jävla sjukt mycket så vill bara gråta.... du har en speciell plats i mitt hjärta ingen kommer kunna ta den platsen ifrån dig <3<3<3<3<3<3 R.I.P MIN ÄLSKADE BROR!!!!!!!!!!!!!!

Av miiah jankowski - 10 juni 2012 12:47

dagarna går fort nu fan vad jag längtar  till o åka ner te  min familj och mina vänner i tidaholm men kommer sakna er här speciellt min älskling  saknar han redan fast än han sitter bredvid mig :P   samt alla andra oxå ju :)   

Av miiah jankowski - 4 juni 2012 19:15

pallar fan inte vill inte känna mig ut fryst dissad eller sviken orkar bara inte med det så nu bestämmer jag att okej gör vad fan ni vill glöm mig det är lugnt men ni kommer då inte få hjälp utav mig samt ja ej kommer höra av mig till er vill helst inte se er pallar bara inte för många folk har vänt mig ryggen det senaste det är som om ni inte längre vet att jag finns, men tro mig jag finns här jag hör och jag ser de ni inte gör.....hoppas att ALLA som detta är till läser de.. jag vill INTE ha en massa skit på sms/samtal, fb, msn, eller öga mot öga bara för detta för ja skriver bara så som jag tycker och känner...så snälla börja inte låtsas nu som om jag finns för i era ögon så gör jag inte de....verkar som om en del inte ens vill ha nått med mig och göra så okej ni får så som ni vill....bye     

Ovido - Quiz & Flashcards