DiLLiGaF

Alla inlägg under februari 2012

Av miiah jankowski - 6 februari 2012 16:32

att bli mobbad eller kränkt m.m är nått som ej får förekomma du är fan inte bättre än någon annan. och bara för att man är osäker i sig själv så ska det ej tas ut över andra  för då får man till slut igen fast kanske på ett annat sätt. 
jag har blivit mobbad under hela mitt liv  och nu när man kom till denna skola så ska man bli det igen av någon som man inte ens vet  vem det är fy fan asså detta suger men aja jag hoppas verkligen att  skolan gör nått åt detta..

Oscar  du fanns alltid där  hos mig när jag blev mobbad du lärde mig hur ja skulle hantera det och hur ja skulle göra och säga jag saknar dina råd  som du alltid gav mig vad det än handlade om saknar dig sjukt mycket bror  jag behöver dig verkligen  så jag hoppas att du finns där för mig nu  att du står vid min sida o ser till att ja inte gör nått dumt.
tiden kan gå men du kommer alltid finnas i mitt hjärta bror och du kommer alltid att vara pussel biten som saknas. jag ser glad ut men  egentligen så gråter jag  jag vill kunna skratta  så som jag gjorde förr och det kommer aldrig att kunna bli bra igen. men folk försvinner med tiden tyvärr. jag  kollar upp för och kunna se dig igen men jag ser bara ett stort mörker och jag frågar mig själv "oscar är du där"  
jag saknar dig vrf skulle det bli så här jag  tänker alltid på dig och du kommer alltid att finnas kvar i våra hjärtat.  saknar din röst när du sa "så det är jue B med de"  eller när du sa "vem fan har lagt en upp äten macka på golvet"   saknar allt med dig bror. tiden kommer aldrig att kunna läka dom här såren men jag måste hålla huvudet högt och hoppas på att vi ses igen.....

vet ej mer som ja ska skriva nu så höres bye...



.saknar dig....hatar dig....älskar dig.

Ovido - Quiz & Flashcards