DiLLiGaF

Direktlänk till inlägg 25 juli 2013

tankar

Av miiah jankowski - 25 juli 2013 08:44

att ett så litet barn kan göra en så glad att han verkligen har fyllt det svarta inom mig som jag trodde att jag aldrig skulle bli av med. tankar om allt möjligt bara snurrar runt i huvudet inte många som vet och inte många som ska veta vad som händer runtomkring. men allt som händer har hänt m.m bara snurrar vad ska man säga vad ska man göra och hur ska man bete sig ? frågor ingen kan svara på och det stör en. 

 

för 1år 7månader och 4dagar sedan så lämnade du oss har fortfarande inte sörjt ordentligt än och kommer nog aldrig att göra det heller jag saknar dig oscar och det kommer jag alltid att göra och när nemo är äldre så kommer jag berätta historier om dig berätta alla minen jag har med dig så att jag aldrig glömmer dig. älskar dig bror <3

 

kärleken till min son är otroligt stor att man kan älska någon så mycket är sjukt men kommer aldrig kunna fatta att jag har haft han i min mage 

 
 
Elise

Elise

12 oktober 2013 05:51

fin blogg besök gärna min:):)

http://whippilliam.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av miiah jankowski - 16 december 2016 14:02

jag har kämpat men jag borde fatta att jag alltid förr eller senare hamnar på botten igen när jag nästan är hel, så många som bara vill se mig misslyckas och vara misslyckad.. frågan är varför jag bryr mig om er när ni inte ens bryr er. jag kan s...

Av miiah jankowski - 10 november 2016 18:53

när man har haft det tufft så vill man bara stänga av ibland frågan är bara på vilket sätt.. vad ska man behöva gå igenom? hur många gånger ska man behöva bli sårad?  hur många gånger ska man behöva såra?  vad har livet för mening? som vanl...

Av miiah jankowski - 10 mars 2016 05:47

hejsan.. ja vad säger man? jag har inte skrivit här på ett tag och nu kände jag att det kanske var dax för mig att skriva av mig som sagt jag skriver oftast bara här när jag mår som sämst bara för att jag mår så mycket bättre när jag fått skriva av...

Av miiah jankowski - 2 december 2015 22:53

jag orkar inte längre såra eller bli sårad.  jag kämpar varje dag med mina psykiska men även fysiska problem men det är inte många som ser de, och det är inte många som förstår hur ansträngande det verkligen är. när man levt ett helvete så finns ...

Av miiah jankowski - 9 mars 2015 20:24

oooh fuck jag har precis gjort bort mig totalt :O   jag har börjat plugga på distans (hermods)  jag började idag och i uppgifterna så skulle man skriva i 2 författare som man skulle läsa under dom här 4-5 veckorna  och man kan inte ångra sig efter ...

Ovido - Quiz & Flashcards