DiLLiGaF

Alla inlägg under maj 2012

Av miiah jankowski - 31 maj 2012 22:09

jag sa att ja inte ville såra jag sa att jag inte orkade mer men verkar inte som ni lyssnade på mig okej ja sårade dig men tänk efter så förstår ni vrf jag gjorde det. jag orkar ej med mera bråk så snälla bråka inte med mig pallar bara inte ni har egna problem och jag har mina sköt dom ist. för jag vet att jag hade ett val mellan er  och jag gjorde mitt val tack vare en enda sak. men som sagt ha ett bra liv men som sagt kom inte till mig för att tycka synd om er själva  okej ja bryr mig än men ja orkar inte bry mig om ni söker er till bråk med mig.....


har sjukt ont så blir att kolla det i morgon fuck detta suuger aja ha det bäst kram så länge <3<3< 

Av miiah jankowski - 30 maj 2012 10:56

hejsan jag kom nyss på att jag är rädd för att prova nått nytt, ja vet inte varför tror att såren inom mig inte har läkt helt än ja stör mig på det idag så har ja inga känslor i kroppen ja vet inte om jag är sur, ledsen, eller arg  så denna dag suger.  igår var det en helt underbar dag typ iaf  ja träffa några som ja inte träffat på år och dar, sen senare så skrev jag med en som ja inte heller träffat på år och dar så det var riktigt kul. sen så var de inte kul att bli dissad utav några men som sagt ja tänker ej ta steget till att  höra av sig längre.  idag vet ja  inte vad som händer efter som jag inte har några känslor så det är nog egentligen  bäst att låta mig vara okej kan skriva och ringa men vill nog ej vara nära någon förens jaa  har fått  tillbaka mina känslor i kroppen... kram så länge <3<3<3<3<3

Av miiah jankowski - 29 maj 2012 21:49

trött på att bli dissad har blivit det för många ggr nu utav för många personer kan ingen fatta sig på hur man hör av sig till folk. lova inget när du inte kan hålla det jag försöker hålla kontakt med er alla men det går fan inte för ni svarar ändå inte så säger bara fuck it  orkar ej bry mig ni vet vad mitt nr är ni vet vart jag finns hör av er om ni har tid ork och lust att höra av er till mig  fattar inte vad ja gjort för fel för att ni ska vara tvungna att dissa mig..... men kan ni så kan jag   så ALLA ha ett underbart FUCKAT liv  bitches.......

Av miiah jankowski - 17 maj 2012 15:18

hejsan. fan vad tråkigt man kan ha har städat lyssnat på musik och  har typ inga cigg detta suger totalt :O   men snart blir det kaffe whiii längtar. 

FAAAAAN!!! säger ja bara saknar mig bror så jävla mycket så det finns inte ord för det  lyssnade nyss på hans låt och jag kan ej glömma han för bara några sec  det gör fan ont i hjärtat/bröstet och det har de gjort i flera dagar men nu kan ja nog sörja dig  ordentligt hoppas vi ses snart bror älskar dig av hela mitt hjärta <3 


finns på tele för nu blir det kaffe ute i solen kram på er som vill ha <3<3<3<3  :D  

Av miiah jankowski - 12 maj 2012 20:06

donken och ketchup ne fy fan serigöst jag stör mig som fan aah som först 

1. DONKEN!!!
det låter bara sjukt fel och säga "jag ska dra te donken och köpa en salad eller wrap"  nej nej nej fel fel feeeel  det håller inte i lägnden funkar bara inte så DONKEN ska vara  *fett mat*  INTE *ååh jag ska gå ner i vikt mat*   vad har det tagit åt dom serigöst?  hatar det  det är sjukt!! men aja dom gör så som dom vill så länge allt annat inte blir  BANTNINGS mat!!!  okej jag älskar donken  men säger bara fuck it

och nu till  nästa ämne

2. KETCHUP

ända sen någon skrev ut att "ketchup"  inte funkar till nått vad det nu var så har dom börjat med att  "ketchup passar till ALLT"  men fuck it det gör det verkligen inte  jag är trött på ketchup det är fan inte gott längre smakar för mycket socker eller vad det nu är men seriöst KETCHUP PASSAR INTE TILL ALLT.  så vill bara att dom lägger ner det hela och försöker få folk till och tro att det verkligen passar till allt för det gör det fan inte    är sjukt trött på att FOLK  tror det och det ända jag vill fråga dom är om dom är duma i huvudet. och nej jag tänker ej ändra min åsikt.

ni kanske undrar varför jag skrev om detta men det är bara för att jag ska skriva om saker  som jag stör mig på  :D  
så puss och kram på den som vill ha <3<3<3<3

(förlåt för fel stavningen)  

Ovido - Quiz & Flashcards