DiLLiGaF

Alla inlägg under januari 2012

Av miiah jankowski - 18 januari 2012 21:57

                                         



saknar dig Oscar whilliam andersson 

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3   

Av miiah jankowski - 18 januari 2012 20:14

det känns som om det var igår du gick bort  saknar dig fortfarande oscar  har tårarna i halsen vill bara gråta men ändå inte.  kommer aldrig att glömma den sista kramen jag fick den sista meningen du sa, det sista ordet du sa som jag hörde.  vet inte någon som ja kan prata med det om. vill kunna prata med någon som inte själv blir ledsen men ändå någon som visar att den bryr sig. 
bilder från begravningen kommer  oxå  men inte nu idag  kanske i morgon 

saknaden är stor  vrf just du ? 

vill bara skrika ut  men hoppas du ser ner på oss  och finns där för oss när vi behöver dig oscar  älskar dig bror <3<3<3<3<3  

Av miiah jankowski - 11 januari 2012 22:06

borta men inte glömd
kan fortfarande inte fatta att du är borta  snart är det begravning för dig bror. jag försöker kämpa på i skolan  ja ler på utsidan men gråter på insidan  finns inte ord för hur mycket jag saknar dig  kan knappt koncentrera mig på nått   ja tänker bara på våra minnen som vi har haft  ja kollar upp mot stjärnorna o tänker på dig.
saknar dig så mycket så att det gör ont men jag försöker vara stark  jag vet att jag inte behöver försöka att vara stark men ja gör det ändå vet inte varför.

oscar  whilliam andersson <3

det är inte lätt att gå vidare och det kommer jag aldrig kunna göra och det är inte lätt att förklara för andra vad ja känner men det är bara minnen av dig nu. det är tomt här utan dig men du har och kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta.

"Ditt sista ess i armen som livet var ett kortspel


men efter att du spelade så fylldes jag av tomhet


av saker vi gjort jag kommer minnas dom jämt


fast saknaden är stor när man mister en bror "

 

 du lärde mig så mycket  du fanns där för mig jag hoppas att du ser ner på oss.  änglarna viskade ditt namn  den 21 dec 2011  o du gav dom din hand men du lämnade oss med sår i hjärtan men vi kommer alltid att älska dig oscar  du var bara 19 år varje dag så kollar jag på ett kort  med dig på när du var liten och på bilden så  ler du och jämnt när ja ser den så ler jag.  vi ses i nangiala bror hoppas du väntar på mig där.  älskar dig och saknar dig bror <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Ovido - Quiz & Flashcards