DiLLiGaF

Alla inlägg under september 2011

Av miiah jankowski - 6 september 2011 18:08

idag har men typ inte gjort nått bara suttit ner så man börja fundera på vrf man ens var tvungen gå till skolan idag :O  sjukt som fan men gött att bara ta det lugnt...
sen så blir det kanske att ringa mamma om man hinner eller kan man vet ju aldrig om man säger så...

o detta är till dig du vet vem..

ja hoppas du läser detta eller aah ja bryr mig inte så mkt..du gjorde ditt val ja gjorde mitt  det verkade som om allt var ett spel för dig  men ja säger då bara ja kör med mina spel regler o du kör med dina ja vet att du blev sårad men det blev jag oxå men det gick över efter 1 tim eller mindre men ja är fortfarande arg och jag eh sjukt besviken på dig trodde vi kunde prata om allt trodde vi var ärliga mot varandra men ne tydligen inte som sagt du fattar nog kanske vad du har gjort om inte så tänk efter noga..

o detta är till en annan person...

ja försöker prata med dig  men du svarar ej  fattar ej vrf  vet att du är arg men som du själv sa folk kan förändras så lyssna på dina egna ord  

Av miiah jankowski - 5 september 2011 17:35

ja torkar bort en tår men fler kommer rinna ja saknar min familj minna vänner ja saknar ett normalt liv ja vet ej vad ja ska göra är bara så jävla trött på allt nu vem finns där när man behöver en vem tar i mot en när man faller ja faller nu men vem står o tar emot mig?  tror fan inte att det eh någon men vad ska man göra ?   mitt liv suger men det visste la alla är sjukt ledsen på allt nu  känner världens ilska o besvikelse i mig vet fan inte längre om  jag gör rätt vill bara träffa min familj  igen det eh drf jag eh sådan här  snälla förstå  öppna ögonen o se att mitt hjärta gråter  men ni ser bara den lilla  glada tjejen men jag har en insida oxå  men de verkar ej som om ni ser den  så öppna ögonen nu så att de inte hinner bli försent... hoppas ni fattar vad ja menar är bara så jävla trött på allt...jag har inget normalt liv som jag blev lovad ja kan inte röra mig hur ja vill ja kan inte göra vad ja vill ja kan bara gå te skolan o sen hem till datorn  är det normalt ne ja tror ej det  ja orkar inte bara sitta hemma och rulla tummarna så snälla förstå mig någon gång...
detta skrev ja när eva satt o pratade med mig....
puss o kram saknar er sjukt mkt  hoppas ni vet det<3 

Ovido - Quiz & Flashcards