DiLLiGaF

Alla inlägg under november 2012

Av miiah jankowski - 30 november 2012 21:48

kom på några svar som jag tänkt på några dagar nu..

det finns bara en som är som mig, ska ni finnas i mitt liv så måste ni hänga med mig i svängarna, ni måste förstå att jag inte bara kan sitta still okej jag har ont i kroppen och så men det finns alltid nått att göra..

 

ni kan kalla mig störd och efterbliven men tro mig jag är så jävla glad för att jag inte är som dig för det finns flera tusen som dig men bara en som mig.

jag har iaf kul i mitt liv jag lever det till max fast än mycket kommer få ett stop nu så kommer jag ändå kunna leva ett vrickat liv (kul liv).

 

jag kom oxå fram till att en som jag har saknat väldigt mycket som funnits i en plats i mitt hjärta. den personen  kommer alltid ha en plats hos mig men han/hon sårade mig sjukt mycket och jag har nu fattat att den personen inte är värld min tid, inte på samma sätt som förr iaf. okej vissa dagar så skulle jag göra vad som helst för att göra allt bra igen men nu kom jag fram till (tack vare en låt oxå inte bara själv)   att man måste försöka om man ska komma vidare att man måste göra det bästa utav situationen och att man måste se på allt dåligt innan folk börjar undra 

 

 

 

älskar dig...hatar dig...saknar dig...

Av miiah jankowski - 29 november 2012 15:14

             

 

 

 

älskar dig massa syster :)  

 

vi har gått igenom en massa saker både bra och dåliga. men nu är det slut på dom dåliga. vi mot allt ingen kan sära på oss syster :) älskar dig och saknar dig <3<3<3<3

Av miiah jankowski - 12 november 2012 13:15

man måste öppna ögonen för att se det vackra här i livet men fast än man bara ser ett helvete så får man inte blunda man måste bara se längre bort och följa livet så som man själv gör det till....

 

vad ska man säga känner mig onormalt glad men ändå så är det nått inom mig som bara vill skrika ut kanske all ilska som jag har sparat vem vet hmm ingen..

 

 

eftersom jag inte har nått att göra så blir det att skriva helt random saker..

förut så skrev jag ju en massa om negativa saker som har hänt men snart tror jag att det blir positiva saker fast ändå lite negativa för det har jag kommit fram till att det kommer jag aldrig undan. 

 

negativa saker:

1, kallt kaffe är inte gott!

2, min blomma som jag fått från mamma är död

3, en till jul snart utan min bror som gått bort  

4, han som man ska kalla för "pappa"  har kommit ut 

5, tvungen att läsa fast än de suger 

 

positiva saker:

1, de vet inte ni än

2, min lille bror hjälpte mig med min blomma så den kanske snart kan börja leva (hur många kommer ihåg att man har en blomma på sitt rum?)

3, jul snart

4, det finns ingen snö här än 

5, inge mera dricka :) 

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards