DiLLiGaF

Alla inlägg under november 2011

Av miiah jankowski - 13 november 2011 18:04

för varje liten droppe regn som faller ner så finns tankarna hos er.
tankarna tar mig till en annan plats ja vet ej längre hur ja ska vara hur ja ska reagera vill bara gråta vill bara skrika men inget kommer ut.
det känns som om man är fast  i ett mörker att ingen ser eller hör en att ingen bryr sig om det man säger om det som man vill.  ni kan säga att ni lyssnar men hur mkt bryr ni er om det som man säger? 

idag var det farsdag fast än  ingen såg det så ville ja bara gråta så fort ja vaknade  vill fan inte fira nått mer utan familjen ja  vill inte ha den sorgen i hjärtat en gång till men hur många bryr sig om det? 
saknaden tar död på mig  men ni ser det inte.
aja puss o kram på er som vill ha 

saknar er....hatar er...älskar er...
 

Av miiah jankowski - 5 november 2011 15:32

man kan säga duma saker och man kan vara snäll  men när  har man gått förlångt?  
när  ska man backa? när ska man börja tänka efter på vad man har gjort?
när ska du säga förlåt?
det du sa till mig sårade mig ja kan inte fatta att just du sa så du vet om att ja inte kan lita på någon men ja litade på dig men du svek mig. jag kan säga såhär du gjorde mig besviken o sjukt ledsen men ja kan säga såhär du är fan inte bättre själv vem är det som iaf har nått innanför skallbenet ? aah inte fan är det du iaf  du är min sis o du säger att ja inte har nått innanför skallbenet  för fan  lägg ner   både du o ja vet att det inte är sant  men tack så jävla mkt för allt  ja fanns där för dig men ja känner inte igen dig längre  det är du som har blivit annorlunda du fick mig att skratta förut men nu får du mig bara att gråta  kan du inte se att  du sårar  folk som bryr sig om dig  folk som har funnits där för dig när du har behövt hjälp  men du vänder bara ryggen mot alla  så ja kan bara säga öppna ögonen innan det är försent snälla jag ber dig


puss o kram på alla som vill ha <3<3<3<3

älskar dig....hatar dig...saknar dig... 

Ovido - Quiz & Flashcards