DiLLiGaF

Direktlänk till inlägg 13 november 2011

ett liv?

Av miiah jankowski - 13 november 2011 18:04

för varje liten droppe regn som faller ner så finns tankarna hos er.
tankarna tar mig till en annan plats ja vet ej längre hur ja ska vara hur ja ska reagera vill bara gråta vill bara skrika men inget kommer ut.
det känns som om man är fast  i ett mörker att ingen ser eller hör en att ingen bryr sig om det man säger om det som man vill.  ni kan säga att ni lyssnar men hur mkt bryr ni er om det som man säger? 

idag var det farsdag fast än  ingen såg det så ville ja bara gråta så fort ja vaknade  vill fan inte fira nått mer utan familjen ja  vill inte ha den sorgen i hjärtat en gång till men hur många bryr sig om det? 
saknaden tar död på mig  men ni ser det inte.
aja puss o kram på er som vill ha 

saknar er....hatar er...älskar er...
 

 
 
Ingen bild

mamma

14 november 2011 01:32

du har många som tänker på dig och kämpar för dig och det du vill ge aldrig upp vi kämpar tillsamans. många kramar från mamma med familj.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av miiah jankowski - 16 december 2016 14:02

jag har kämpat men jag borde fatta att jag alltid förr eller senare hamnar på botten igen när jag nästan är hel, så många som bara vill se mig misslyckas och vara misslyckad.. frågan är varför jag bryr mig om er när ni inte ens bryr er. jag kan s...

Av miiah jankowski - 10 november 2016 18:53

när man har haft det tufft så vill man bara stänga av ibland frågan är bara på vilket sätt.. vad ska man behöva gå igenom? hur många gånger ska man behöva bli sårad?  hur många gånger ska man behöva såra?  vad har livet för mening? som vanl...

Av miiah jankowski - 10 mars 2016 05:47

hejsan.. ja vad säger man? jag har inte skrivit här på ett tag och nu kände jag att det kanske var dax för mig att skriva av mig som sagt jag skriver oftast bara här när jag mår som sämst bara för att jag mår så mycket bättre när jag fått skriva av...

Av miiah jankowski - 2 december 2015 22:53

jag orkar inte längre såra eller bli sårad.  jag kämpar varje dag med mina psykiska men även fysiska problem men det är inte många som ser de, och det är inte många som förstår hur ansträngande det verkligen är. när man levt ett helvete så finns ...

Av miiah jankowski - 9 mars 2015 20:24

oooh fuck jag har precis gjort bort mig totalt :O   jag har börjat plugga på distans (hermods)  jag började idag och i uppgifterna så skulle man skriva i 2 författare som man skulle läsa under dom här 4-5 veckorna  och man kan inte ångra sig efter ...

Ovido - Quiz & Flashcards