DiLLiGaF

Alla inlägg under juli 2012

Av miiah jankowski - 14 juli 2012 17:25

efter en lång helt sjuk natt så vet man inte vad ja ska göra alla känslor  finns i kroppen samtidigt  helt jävla sjukt är de.. folk som man ska se som vänner  ska finnas där för en när man behöver det  men inte alla som gör de och ni som ej fanns där för mig i natt ger ja fingret o säger då bara fuck off  orkar ej med flera idioter som tror dom är nått dra bara åt helvete  kände att ja behövde skriva av mig... kvällen som var vill ja aldrig vara med om igen

 

vill bara gråta när ja tänker på dig bror saknar dig så jävla mycket du finns ej kvar men tankarna minnen bilder och din röst i mitt huvud skulle göra vad som helst för att du skulle komma tillbaka <3<3<3<3

Av miiah jankowski - 10 juli 2012 12:52

         



snart blir de och göra sig i ordning för att senare dra ner till TIDAHOLM <3   och träffa folket blir att sova hos emma idag o sen i morgon får man se ;)   haha.....igår blev de inge tidaholm hade för ont i magen för de :O  men men ska ska man duscha sen fixa håret sen sminka sig  just ja klä på sig oxå haha  hmm fuck vet ej vad ja ska ha :O  aja   bild sen på hur man kommer se ut bara för att jag har tråkigt :P  puss och kram så länge bye <3<3<3 

Av miiah jankowski - 9 juli 2012 13:15

fuck it är så jävla trött på detta. kan du inte höra av dig så gör de fan inte då, då behöver ja fan inte ha nått med dig och göra blir bara så jävla ledsen på dig men vad ska man göra...kan bara säga fuck it....om du tror att du har mig så har du fel  du höll mig för hårt men ändå för löst älskar dig ja de gör jag men  vi bråkar samt har ej fått tag på dig på dig och vet ej hur heller för den delen så nu orkar jag ej bry mig längre...

saknaden till dig bror är lika stor som den alltid varit lite jobbigt när man inte ens kan fatta att du är borta men man kan börja fundera på vart du igentligen är för alltid när ja behöver hjälp tex med datorn så fixar ja de på ett eller annat sätt som om du hjälper en så ja tror iaf på att du finns där för oss alla o hjälper oss med olika saker.. ÄLSKAR DIG BROR MEN SAKNAR DIG MER :( <3<3<3

 

 

saknar dig...hatar dig...älskar dig.....

Ovido - Quiz & Flashcards