DiLLiGaF

Alla inlägg under november 2014

Av miiah jankowski - 9 november 2014 17:12

 

 

 


do more of what makes you happy...
att älska dig är som en plötslig aderenalin kick
att inte älska dig är som att ändra sig då man hoppat från ett flygplan
att sakna dig kommer kännas som ett stort svart hål
att krama dig var som om man visste att man hade allt framför sig
men det är dax att lämna dig nu
det är dax att låta din röst vara ett eko i mitt huvud
jag måste släppa taget om dig nu men att göra det är nästan omöjligt då jag hela tiden ser dig i mitt huvud men jag måste försöka jag måste börja leva vidare och inte kolla bakåt.
jag blev trött på alla tjafsen trött på att känna mig kränkt trött på att leva ett liv som inte ens var verklighet.
jag kunde inte få bort smärtan hur mycket som jag än försökte men allt har ett slut och vi hade kul tillsamans men
gick jag fel väg? gjorde jag ett misstag? frågor som jag aldrig kommer få svar på..

ett liv, en chans.
jag kommer öppna upp min himmel tända min låga för jag har någon jag kan dö för någon som jag kommer gå igenom eld och vatten för och det är min son.

 

Ovido - Quiz & Flashcards