DiLLiGaF

Alla inlägg under oktober 2011

Av miiah jankowski - 29 oktober 2011 11:55

jaha nu sitter man här igen  idag så blir det se filmer spela dansa dunka musik m.m o bara ta det lugnt kommer bli fett nice   men just nu så sitter man o skriver med folket o saknar sig älskling <3 men men vad ska man göra? från det ena till det andra...
folk som är ber0ende av en är inge bra dom eh läskiga har jag kommit fram till men om man säger nej så ska man la ändå lyssna? aja jag orkar ej bry mig nått mer....




(till er<3)
mamma...
jag har inga bilder på dig  i datan men jag har bilder i minnet  du kommer alltid att vara min mamma o jag kommer alltid älska dig, jag saknar dig vi måste ses snart  tycker jag....
mamma du är en som man aldrig kommer kunna byta ut ja skulle inte ens vilja det  vi kan bråka ibland men vi löser det alltid  okej vi kanske inte har så många minnen tsm men det gör inget för det kommer med tiden 
älskar dig mamma  


hanna..whilliam..filip
ni 3 är underbara små syskon okej ni är lite knäppa men det är ju jag med så det gör inget  okej vi kanske inte är hel syskon men jag ser er som det  vi har många minnen tsm  o jag älskar er men saknar er massor...vi har bråkat flera ggr men vi finns ändå där för varandra efter       


oscar...

du är inte min riktiga bror  men i mitt hjärta så  är du det vi har sjuka minnen o dom kommer alltid att finnas kvar  mina tankar är hos dig älskar dig bror jag har ingen bild på dig på datorn  men det finns iaf minnen med dig <3

madde...
du är min älskade sis  vi har många minnen tsm o det kommer bli fler  det är du o jag för alltid  inte ens döden kommer kunna skilja oss åt det finns inte ord för hur mkt du betyder för mig  du har en speciell plats i mitt hjärta o ingen kommer kunna ta den platsen älskar dig sis <3<3  


ronja och eva...
ni öppnade era armar för mig när jag behövde hjälp   ni har tagit hand om mig   när jag har varit ledsen m.m ni finns där för mig o ja finns för er ni har lärt mig mycket o vi har många minnen tsm o det kommer bli fler  vi har både bra o dåliga dagar  men vi älskar varandra ändå <3    jag har bara bild på ronja  men det kommer bilder på eva oxå förr eller senare 


jonte...
du är tsm med min sis madde  o ja kan bara säga att vi har roliga minnen o ja älskar dig du är som en bror för mig   ja är glad så länge du tar hand om min älskade sis     



mattias...
vi har gått igenom några svåra dagar men vi har iaf löst det..vi 2 är ganska lika på många olika sätt när man är nära dig så känner man sig glad  man har alltid roligt med dig älskling...älskar dig hjärtat mer än vad du tror vi får fler o fler minnen med varandra men vill bara att du ska veta att det ända ja vill är att du ska vara glad ja vill inte se dig ledsen eller arg m.m  du är som min vän som jag älskar vi har både bra o dåliga dagar  men det har alla, fast än det inte märks alla ggr så gör du mig ändå alltid glad när jag eh depp <3
älskar dig   




om jag har glömt att skriva med någon som vill vara med så hör av er då :)  
puss o kram på den som vill ha <3
saknar er...hatar er...älskar er...  
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3  

Av miiah jankowski - 16 oktober 2011 12:01

man kan börja fundera på vilka/vem som verkligen finns där för en när man behöver dom som mest.. vilka skulle kunna gå igenom eld o vatten för en  vem bryr sig om en?  vrf ska ja bry mig om dig/er om ni inte bryr er?  ni kommer o pratar om era problem men ska ja prata om mina?..nej för att det skulle ni inte orka med o höra. Men vrf ska ni lägga era problem på mig om ja inte ens får säga vrf ja mår dåligt för fan lägg ner...ja ska följa min väg nu o ni finns inte vid min sida om ni tänker efter så vet ni vilka ni är..ja vet ej hur ja ska säga det till er utan att såra er men ni kommer märka  att det är er ja menar men ja kommer ej sjunka lika lågt som ni har gjort för att ja kommer iaf alltid finnas där för er vad som än händer...ja vet ej vad ja ska skriva mer  hoppas att rätt personer tar åt sig iaf  ni andra kan ha det  sjukt bra  puss o kram på en underbar person o på er som vill ha "typ" <3
älskar er....saknar er...hatar er.... 

Ovido - Quiz & Flashcards