DiLLiGaF

Alla inlägg under januari 2014

Av miiah jankowski - 5 januari 2014 14:10

jag vet att jag har sårat många människor och jag ber om ursäkt för det. jag säger förlåt för allt nu är trött på att folk ska vara sura/arga på mig...

  jag vet inte riktigt vad jag ska skriva förutom ett förlåt hoppas att alla kan förlåta mig iaf.

det finns en speciell person som jag saknar och jag hatar mig själv för att jag saknar just denna person, jag lovade denna personen nått som man egentligen inte kan styra över,  kanske dumt gjort att lova nått man inte kan hålla    iaf det suger...

vem finns där när jag behöver prata? aså jag vill inte prata med någon inom familjen utan någon utomstående men vem av er kan jag lita på till 1000% ??

 

från det ena till det andra...

smärtan tar över på alla sätt vill ibland bara gråta men kan verkligen inte..

 

 

tankarna snurrar, smärtan tar över och jag vet inte om jag ska följa hjärtat eller hjärnan...

 

Ovido - Quiz & Flashcards