DiLLiGaF

Alla inlägg under maj 2013

Av miiah jankowski - 24 maj 2013 08:50

det är sjukt hur mycket en dröm kan göra så att man tänker till att en dröm kan göra en så ledsen eller glad att en dröm kan göra en så rädd..

 

hade en mardröm...

den drömmen gjorde mig ledsen rädd och tankeställd.

tankarna far runt än i huvudet på mig men jag kan bara inte fatta vrf och hur man kan få så många olika känslor och reaktioner tack vare en dröm och det kommer jag väll aldrig att kunna förstå...

 

man måste tänka efter på vad man har innan man förlorar det, för annars så kommer minnena följa dig till döden. 

 

man vet aldrig om varför man drömmer om de vi gör alla drömmar är olika. 

det finns drömtolkare men inte alltid dom hjälper för alla samt inte många som tror på sådant. 

aja  vad mer ska man skriva?  ingen som vet...

 

 

saknar er......hatar er.....älskar er...

Av miiah jankowski - 18 maj 2013 12:40

äntligen säger jag bara. allt börjar ordna upp sig riktigt bra nu i mitt liv   

jag och killen har flyttat ihop så nu bor vi i kilsmo (örebro)  och min mage blir större och större och det är verkligen inte långt kvar nu    

finns inte ord av hur glad jag är att allt blir bättre och bättre men lite sorgligt att min bror inte får se hur långt jag har kommit i mitt liv. bilder m.m kommer sen när allt är ordnat uppställt och klart 

 

 

älskar er.......saknar er.......hatar er.........

Av miiah jankowski - 10 maj 2013 12:21

jag är inte "perfekt" men jag försöker iaf vara den jag är och ingen annan. jag säger det jag tycker, jag gör det jag tycker är rätt.

jag är 18år och gravid jag fyller snart 19 ska snart flytta ihop med killen (pappan till barnet)  allt börjar ordna upp sig riktigt bra och jag är så glad över det, men sen är det en sak som jag stör mig riktigt mycket på och det är de att några bara klagar på att killen och jag ska flytta ihop men vadå vad spelar de för roll var glada över att vi börjar stå på egna ben och inte alla andras istället. jag trodde att folk ville se hur långt jag har kommit med mitt liv idag och inte att dom ville se vart jag stod för några år sedan men jag hade kanske fel om "de folket"  men jag är inte speciellt förvånad.

 

sen är det en till sak som jag stör mig på...

 

VARFÖR KAN FOLK INTE BÖRJA LYSSNA...

jag bara längtar tills jag får säga dom orden "VAD VAR DET JAG SA" 

hoppas folk kan lära sig att lyssna på mig ibland  jag lovar jag har oftast inte fel när jag vet vad saken gäller men okej vill/kan ni inte lyssna så skyll er själva era val. och just de ja en till sak jag är snart 19 inte 5 så tro mig jag kan göra egna val jag kan hantera mig själv  gör jag ett val så vet jag vad jag går in i samt jag får göra egna val för det är inte någon som bestämmer över vad jag ska göra. är trött på att leva som en jävla Marionett docka  som alla tror dom styr över...

 

 

älskar er.......hatar er..........saknar er....

Ovido - Quiz & Flashcards