DiLLiGaF

Alla inlägg under april 2011

Av miiah jankowski - 30 april 2011 18:55

hejsan jag vet fortfarande inte vad jag ska skriva här jag får inte ut det jag har i huvudet i text  men det kommer la för eller senare 

idag så har jag bart på marknad med folket  det var ganska roligt  iaf men enå inte :) just nu sitter man o väntar på mat  o undertiden så blir et jue så klart musik man sitter o lyssnar på 

fick ett brev hem idag  men det kommer ja skriva om senare  skulle jag tro för  vet inte hur ja känner igenom de nu så aja hmm så här om dagen var man ute o tog kort med C...  blev ganska bra bilder iaf  men det eh jue vad jag tycker    

aja  nu ska man gå ner o va social mot folket där :)

så puss o kram på er alla som vill ha <3  

Av miiah jankowski - 17 april 2011 21:20

hmm jag vet inte längre vad jag ska skriva om här men om ni vill veta nått så eh det bara att fråga jag svarar  men det eh bara för att jag har tråkigt  o vet ej vad jag ska göra 

jag sitter just nu o har tråk med sms..msn...fb o tv xD  hmm roligt liv jag har hmm nje 

ja just de ja jag är kung på att göra marsipan roser (stavning)   haha  fan vad jobbigt de eh men bilder på det kommer senare när jag orkar :)  om ni nu vill se dom :P  aja vad ska man göra??  10 sanningar om mig kanske eller? 

kanske inte finns så mkt att veta om mig tror jag aja 

puss o kram på er alla som vill ha <3

 

Ovido - Quiz & Flashcards