DiLLiGaF

Direktlänk till inlägg 17 oktober 2014

allt ordar sig

Av miiah jankowski - 17 oktober 2014 17:42

                                "en sak av allt"

en dag så kommer ni att inse att många utav ens vänner kommer hugga en i ryggen  ( hellre ärliga fiender än falska vänner)   men det kommer ni att inse  förr eller senare alla kommer inte finnas där för en för att dom vänt en ryggen men frågan är vilka värdesätter du? vilka är äkta? vilka finns närmast ditt hjärta? 

men allt ordnar sig förr eller senare och det måste ni kämpa för ni måste förstå att vänner kommer och går..

 

 

                                   "invincible"

 

 

under mitt liv så har jag inte haft det lätt, många vet inte vad jag gått igenom och dom som vet fattar inte vrf jag är en såpass glad person ändå men som sagt ni ser inte smärtan jag bär på, och nu när det börjar bli mörkare ute så är det lättare att bli deprimerad jag försökker att inte men det är svårt,   ganska mycket runt mig just nu  jag har både vunnit och förlorat..

jag ligger sömnlös på nätterna jag saknar min bror och min son. mina tårar som rinner för min kind är för min bakgrund alla mina fel som jag har gjort. jag kan inte finna mig själv då jag alltid flyr och försöker hitta verklighet men jag gömmer mig i botten utav flaskan så fort det blir jobbigt för mig. min bedövning är alkoholen jag är den jag är jag var den jag var..
jag har ingen balans då allt är förvirrat då ingenting är sig likt.
jag älskar min familj mina vänner ni har min tacksamhet då jag fortfarande andas och ler

 

men som sagt allt ordnar sig förr eller senare men måste bara blicka framåt och gå sin egna väg... 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av miiah jankowski - 16 december 2016 14:02

jag har kämpat men jag borde fatta att jag alltid förr eller senare hamnar på botten igen när jag nästan är hel, så många som bara vill se mig misslyckas och vara misslyckad.. frågan är varför jag bryr mig om er när ni inte ens bryr er. jag kan s...

Av miiah jankowski - 10 november 2016 18:53

när man har haft det tufft så vill man bara stänga av ibland frågan är bara på vilket sätt.. vad ska man behöva gå igenom? hur många gånger ska man behöva bli sårad?  hur många gånger ska man behöva såra?  vad har livet för mening? som vanl...

Av miiah jankowski - 10 mars 2016 05:47

hejsan.. ja vad säger man? jag har inte skrivit här på ett tag och nu kände jag att det kanske var dax för mig att skriva av mig som sagt jag skriver oftast bara här när jag mår som sämst bara för att jag mår så mycket bättre när jag fått skriva av...

Av miiah jankowski - 2 december 2015 22:53

jag orkar inte längre såra eller bli sårad.  jag kämpar varje dag med mina psykiska men även fysiska problem men det är inte många som ser de, och det är inte många som förstår hur ansträngande det verkligen är. när man levt ett helvete så finns ...

Av miiah jankowski - 9 mars 2015 20:24

oooh fuck jag har precis gjort bort mig totalt :O   jag har börjat plugga på distans (hermods)  jag började idag och i uppgifterna så skulle man skriva i 2 författare som man skulle läsa under dom här 4-5 veckorna  och man kan inte ångra sig efter ...

Ovido - Quiz & Flashcards