DiLLiGaF

Direktlänk till inlägg 21 juni 2013

ett under...

Av miiah jankowski - 21 juni 2013 12:02

hej min bror länge sedan nu idag är det exakt 1½  år sedan du gick bort försöker vara stark, tänkte berätta att jag har vuxit upp jag har fått en egen familj. 

jag och martin har fått en son som heter nemo jerry oscar jankowski och i morgon så är han exakt en vecka saker och ting har förändrats vem skulle tro att jag skulle bli mamma att jag skulle bära mitt egna barn på armen. martin nemo madde och jag har fixat ett eget hus nu jag har oxå fått kontakt med pappa igen, vet att du inte skulle tycka om endel saker men tror att du ändå skulle finnas där för oss, men grattis du har blivit morbror ledsamt att du inte han träffa han bara. vi ska besöka din grav snart , jag saknar dig min bror..

 

det är ett under att martin och jag har en son och martin och min relation har stärkts jätte mycket. allting går bara framåt och det sista jag lovade dig håller jag än... <3

 

 

saknar dig....hatar dig....älskar dig....

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av miiah jankowski - 16 december 2016 14:02

jag har kämpat men jag borde fatta att jag alltid förr eller senare hamnar på botten igen när jag nästan är hel, så många som bara vill se mig misslyckas och vara misslyckad.. frågan är varför jag bryr mig om er när ni inte ens bryr er. jag kan s...

Av miiah jankowski - 10 november 2016 18:53

när man har haft det tufft så vill man bara stänga av ibland frågan är bara på vilket sätt.. vad ska man behöva gå igenom? hur många gånger ska man behöva bli sårad?  hur många gånger ska man behöva såra?  vad har livet för mening? som vanl...

Av miiah jankowski - 10 mars 2016 05:47

hejsan.. ja vad säger man? jag har inte skrivit här på ett tag och nu kände jag att det kanske var dax för mig att skriva av mig som sagt jag skriver oftast bara här när jag mår som sämst bara för att jag mår så mycket bättre när jag fått skriva av...

Av miiah jankowski - 2 december 2015 22:53

jag orkar inte längre såra eller bli sårad.  jag kämpar varje dag med mina psykiska men även fysiska problem men det är inte många som ser de, och det är inte många som förstår hur ansträngande det verkligen är. när man levt ett helvete så finns ...

Av miiah jankowski - 9 mars 2015 20:24

oooh fuck jag har precis gjort bort mig totalt :O   jag har börjat plugga på distans (hermods)  jag började idag och i uppgifterna så skulle man skriva i 2 författare som man skulle läsa under dom här 4-5 veckorna  och man kan inte ångra sig efter ...

Ovido - Quiz & Flashcards