DiLLiGaF

Alla inlägg under juli 2013

Av miiah jankowski - 25 juli 2013 08:44

att ett så litet barn kan göra en så glad att han verkligen har fyllt det svarta inom mig som jag trodde att jag aldrig skulle bli av med. tankar om allt möjligt bara snurrar runt i huvudet inte många som vet och inte många som ska veta vad som händer runtomkring. men allt som händer har hänt m.m bara snurrar vad ska man säga vad ska man göra och hur ska man bete sig ? frågor ingen kan svara på och det stör en. 

 

för 1år 7månader och 4dagar sedan så lämnade du oss har fortfarande inte sörjt ordentligt än och kommer nog aldrig att göra det heller jag saknar dig oscar och det kommer jag alltid att göra och när nemo är äldre så kommer jag berätta historier om dig berätta alla minen jag har med dig så att jag aldrig glömmer dig. älskar dig bror <3

 

kärleken till min son är otroligt stor att man kan älska någon så mycket är sjukt men kommer aldrig kunna fatta att jag har haft han i min mage 

Av miiah jankowski - 3 juli 2013 15:24

min ängel..mitt hjärta..

du är så liten men kommer alltid att vara världens vackraste son, du ger mig värme när du ser mig i ögonen med dina stora blå ögon, går inte förklara hur lycklig jag är över att ha fått dig, går inte förklara känslan av att vara mamma men äntligen så känns det som om ett stort svart hål inom mig har fyllts du är det finaste jag har, kommer alltid finnas där för dig mitt älskade barn. 

mamma älskar dig nemo jerry oscar jankowski mitt underbara hjärta <3 

     

 

 

 

 

<3<3<3<3<3

 

Ovido - Quiz & Flashcards