DiLLiGaF

Alla inlägg under april 2012

Av miiah jankowski - 21 april 2012 21:23

ta åt er om ni vill jag bryr mig inte längre, har nyss varit orolig och sprungit runt och letat efter en vis person fuck vad jag hatar sådant, vill inte gråta mer du fick mig att hoppas på ett bättre liv men du drog bara upp flera sår i mitt hjärta än vad jag fått under mina år, fan vad jag hatar detta du är en speciell person  och det kan man bara inte undgå jag gav dig en sista chans men mer än så, och jag undrar varje dag om jag gjorde rätt, jag försöker vara glad så gott det går men jag kanske bara ska vända ryggen och gå o hoppas på att vi ses någon annan dag inte fan vet jag, och det ja skriver nu är fan inte bara till en ända utan fler, jag har misslyckats med mycket här i mitt liv jag har tagit flera olika vägar som varit fel och jag vet att ni oxå gjort det och det kommer man alltid att göra, men jag orkar ej bli sårad utav NÅGON  säger bara att det ganska är meningen att jag lever för att bli sårad, jag skriver det här för jag är nog mer ledsen och rädd för mina känslor, jag vill kunna skratta och vara glad  inte bara gråta och vara arg, vill bara sluta mina ögon och komma upp till min bror som nu har vingar vill träffa han igen saknaden till han  är stor. jag tänker varje dag på den dagen han gick bort vill fortfarande inte tro på att han är död.
men som sagt det finns ALLTID ett slut på allt, 

hatar dig...saknar dig...älskar dig... 

Av miiah jankowski - 18 april 2012 10:42

jag vet inte längre, man måste man falla ner för att ställa sig upp men om man redan faller vem tar i mot en då?  och men man redan fallit hur tar man sig upp då?  hur många gånger kan man bli sårad?  varför ljuger folk?  varför lever vi? och vad är vårat syfte i livet? 

den som älskar en tar nog i mot den som faller, man kan nog bara ta sig upp igenom att fixa sitt liv, och man kan bli sårad tills döds, folk ljuger nog bara för att dom är rädda för sanningen, vi lever nog bara för att falla ner och resa sig  upp, och alla har ett syfte i livet men  alla vet inte vad det syftet är.

det är vad jag tror iaf men som sagt alla tror och tänker på olika sätt. 
och detta är till ER (inga namn)  ~ni får ta åt er om ni vill~
jag har levt i lögner och vill inte göra det mer du står mig nära hjärtat men jag orkar bara inte du har sårat mig så sjukt mycket och jag vill inte fälla tårar för någon jag vill att alla ska kunna tala sanning och tro på varandra  jag  vill inte att man ska trycka ner, såra, ljuga, och älska en på samma gång  det bli bara fel  jag fattar inte hur man kan göra så? är ni sjuka i huvudet eller vad är det ?  tiden rinner och dagarna försvinner, och  man kan inte vänta på att vinden ska viska till en att göra det rätt för sig ni har gjort fel fatta det inse att ni sårar dom som står nära hjärtat, ni är människor och har känslor  vad vinner ni på detta?  jo bara ett rent helvete, och det måste ni fatta innan det blir  försent,  och du just du jag fattar inte hur man kan såra en så jävla djupt så man får självmords tankar till och med jag nämner inga namn men jag hoppas att  rätta personer tar åt sig att dom läser detta, det sägs ju att man ska önska nått när man ser ett stjärnfall men jag tror inte på att önskningar går  i uppfyllelse. 

tack till er som läst detta hoppas några tar åt sig...
 

Av miiah jankowski - 4 april 2012 23:50

hejsan alla  jag vet inte vad ja ska säga så just nu uttrucker ja bara mina känslor och skriver det jag behöver och känner  jag vet fan inte vad jag ska göra längre jag är jue tyderligen bara på på PÅ  så kan bara säga fuck this.  orkar bara inte  men vet inte hur jag ska säga eller göra saknar alla som en gång i tiden stod mig nära förutom slampan man en gång kallade för vän.  men  den jag saknar mest är min döda bror.  men som sagt vad ska man göra när man känner sig som ett littet irriterande jävla mongo men som sagt det är fan inte bara jag utan det är du oxå så lägg bara ner jag vet att du har det jobbigt och det  accepterar jag men kan då tänka på att det inte bara du jag har det med jävligt jobbigt tack vare att jag kan inte sluta tänka på att min bror skulle fylla 20 år och jag hade börjat kolla runt på internet på en present åt han men han är död och begraven nu så lyssna på mig när jag säger att det inte bara är du som har det jobbigt men okej du får som du vill jag behöver fan inte prata med dig jag behöver ej kolla på  dig  du behöver inte ens märka av att jag är nära dig vill du det så får du som du vill för du tycker jue att jag bara är PÅ PÅ PÅ    


älskar dig....hatar dig...saknar dig... 

Av miiah jankowski - 1 april 2012 22:04

livet  
det kan vara jobbigt för man måste för det mesta i livet ta konsekvenser  och olika val  fan vad tråk det är och ibland vill man bara dra ifrån allt  bara för att man inte orkar mer...  man måste ibland ta jobbiga val och vara tvungen att ta konsekvenserna efteråt det kan vara jobbigt men ibland så måste man bita i det sura äpplet som man ibland säger  bara för att få det bra själv men man ska alltid gå sin egna väg och göra det som man själv tycker är rätt så länge det inte skadar någon eller en själv.   hmm aja  idag har det bara blivit en massa film  med folket :P    har inget och skriva längre direkt för vet inte ens själv vad ja tänker på längre   

Ovido - Quiz & Flashcards