DiLLiGaF

Alla inlägg under juni 2013

Av miiah jankowski - 21 juni 2013 12:02

hej min bror länge sedan nu idag är det exakt 1½  år sedan du gick bort försöker vara stark, tänkte berätta att jag har vuxit upp jag har fått en egen familj. 

jag och martin har fått en son som heter nemo jerry oscar jankowski och i morgon så är han exakt en vecka saker och ting har förändrats vem skulle tro att jag skulle bli mamma att jag skulle bära mitt egna barn på armen. martin nemo madde och jag har fixat ett eget hus nu jag har oxå fått kontakt med pappa igen, vet att du inte skulle tycka om endel saker men tror att du ändå skulle finnas där för oss, men grattis du har blivit morbror ledsamt att du inte han träffa han bara. vi ska besöka din grav snart , jag saknar dig min bror..

 

det är ett under att martin och jag har en son och martin och min relation har stärkts jätte mycket. allting går bara framåt och det sista jag lovade dig håller jag än... <3

 

 

saknar dig....hatar dig....älskar dig....

 

 

 

Av miiah jankowski - 5 juni 2013 16:05

ingen vet vrf folk gör så som dom gör jävla WHOOP WHOOP 

detta som jag skriver nu är till en speciell idiot så snälla ta inte åt er..

jag kan vara stark i mitt psyke men att man kan tro nått sådant om någon det är bara stört så fan vad jag längtar tills den dagen jag kan bevisa att allt du tror och har sagt att det bara är ren jävla idioti. fuck you hoppas du drunknar i din kaffekopp. jag hatar ganska mycket här i livet men det värsta som jag vet är när folk har förutfattade meningar som inte ens verkar vettiga saker som inte ens stämmer saker som ni inte har ett jävla skit med att göra. 

jag skulle inte ens kunna acceptera eller förlåta någon som som du. 

och nu blir det som vanligt igen masken åker på leendet är framme ist för tårar ...............

 

 

älskar er.....hatar er....saknar er...

 

Ovido - Quiz & Flashcards