DiLLiGaF

Alla inlägg under januari 2013

Av miiah jankowski - 14 januari 2013 15:31

jag hatade dig igår jag hatar dig idag och jag lovar dig jag kommer hata dig lika jävla mycket i morgon ditt dumma jävla as. jag lever mitt liv så vrf kan du inte leva ditt ist för att leva alla andras? du är en energitjuv och folk tycker inte om sådana som dig. sanningen är att jag har inte tid för sådana människor som dig.  och oroa dig inte min kille kommer stå kvar där hos mig när den där månaden gått efter att bebisen kommit så kan du inte bara sluta? sluta skriv till mig sluta irritera mig på alla sätt. och just det ja VÄX UPP  jävla hink och spade nivå  du/ni använder haha skrattretande ju. och om du hatar min blogg och du vill att jag ska sluta så har jag ett gott råd till dig SLUTA BARA LÄSA MIN BLOGG  blocka den vad fan som helst men jag drabbas inte av att du är så sjuk som sätter dig och läser den om du nu gör det haha jag skrattar bara åt er och jag skriver detta nu pga jag har tråkigt. och detta var till speciellt för den som försöker trycka ner mig öppet på fb   

 

till er andra "en hand på bröstet för dom äkta dom  finns alltid i mitt hjärta"  (taget från en låt) 

Av miiah jankowski - 6 januari 2013 13:03

ja fattar inte varför 

varför just mig? varför ska folk bråka och trycka ner en som precis kommit upp? 

nu är jag trött på detta kan ni inte bara fatta att jag har varit med om för mycket att jag inte vill ha mer problem i mitt liv jävla idioter . först vårdcentralen sen skolan  fan orkar bara inte med att ni era jävla miss foster, tryck ner någon annan om ni nu måste, för fan låt mig vara jag vill bara styra upp mitt liv utan att ni springer runt och leker och tror att man kan göra som ni vill snälla det finns lagar och regler för er med som ni måste följa FATTA DET !!!!

 

 dra åt HELVETE jävla cp

Ovido - Quiz & Flashcards