DiLLiGaF

Alla inlägg under september 2012

Av miiah jankowski - 16 september 2012 00:04

                                             

 

 

 

 

saknad<3 
(BARA FÖR ATT JAG HAR TRÅKIGT) 

 

älskar dig....saknar dig...hatar dig....

Av miiah jankowski - 10 september 2012 15:03

kan inte ni små fittor fatta någon jävla gång jag vill INTE ha nått med er jävla linvalida idioter att göra...

ni har varit i mitt liv och försökt att styra och ställa över mig men fan inte en gång till   

DRA ÅT HELVETE. ni är inte mer än människor! och alla kan sitta och lyssna och säga det ända ni kan säga "jag förstår" men ni tänker "vad fan snackar ni om"   sköt era egna jävla patetiska liv och försök inte sköta mitt för det kan jag göra själv!  och det gäller er ALLA, alltså folk som tror dom kan springa runt och prata eller sitta och lyssna på alla andras problem, lägg bara av med det!
pallar inte av er.

 

att man kan bli så jävla sur för ett enda jävla samtal fattar inte så snälla lägg bara av vill inte ha nått med er att göra vill inte se er vill inte höra att ni ens finns....

 

 

EN TILL SAK!!! ÄR DET INTE DAGS ATT BÖRJA LYSSNA PÅ MIG ELLER?? 

 

ni gör som ni vill...men kom inte till mig och gnäll sen!

 

  

 

 

älskar er....hatar er...saknar er....
 

Av miiah jankowski - 9 september 2012 23:23

fy fan är sjuk..halsen gör dö ont, huvudet värker och ja blir bara irriterad på allt   ......

lova inget du inte kan hålla....

blir bara så ledsen på dig du lovar en massa men bryter det flesta vad fan ska jag göra? 
känner mig bara så sviken. pallar inte av o lyssna på en massa skit snack TA HAND OM ERA EGNA JÄVLA PATETISKA LIV FÖRST INNAN NI LÅTER ANDRA IDIOTER BELASTA ER!!! 

 

försökte bara hjälpa... men jag var inte till någon stor hjälp så  FUCK YOU   

Ovido - Quiz & Flashcards