DiLLiGaF

Direktlänk till inlägg 30 november 2012

mina tankar

Av miiah jankowski - 30 november 2012 21:48

kom på några svar som jag tänkt på några dagar nu..

det finns bara en som är som mig, ska ni finnas i mitt liv så måste ni hänga med mig i svängarna, ni måste förstå att jag inte bara kan sitta still okej jag har ont i kroppen och så men det finns alltid nått att göra..

 

ni kan kalla mig störd och efterbliven men tro mig jag är så jävla glad för att jag inte är som dig för det finns flera tusen som dig men bara en som mig.

jag har iaf kul i mitt liv jag lever det till max fast än mycket kommer få ett stop nu så kommer jag ändå kunna leva ett vrickat liv (kul liv).

 

jag kom oxå fram till att en som jag har saknat väldigt mycket som funnits i en plats i mitt hjärta. den personen  kommer alltid ha en plats hos mig men han/hon sårade mig sjukt mycket och jag har nu fattat att den personen inte är värld min tid, inte på samma sätt som förr iaf. okej vissa dagar så skulle jag göra vad som helst för att göra allt bra igen men nu kom jag fram till (tack vare en låt oxå inte bara själv)   att man måste försöka om man ska komma vidare att man måste göra det bästa utav situationen och att man måste se på allt dåligt innan folk börjar undra 

 

 

 

älskar dig...hatar dig...saknar dig...

 
 
mamma

mamma

1 december 2012 08:14

Du kommer kunna leva precis som vanligt i fortsättningen också och du kommer klara det alldeles utmärkt därför att du blivit vuxen och som du kan se så har du vuxit om en del personer som fortfarande tramsar genom att såra och snacka skit, du vet var du står och du gör ditt val och bara du kan bestämma hur du vill ha det.

http://url

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av miiah jankowski - 16 december 2016 14:02

jag har kämpat men jag borde fatta att jag alltid förr eller senare hamnar på botten igen när jag nästan är hel, så många som bara vill se mig misslyckas och vara misslyckad.. frågan är varför jag bryr mig om er när ni inte ens bryr er. jag kan s...

Av miiah jankowski - 10 november 2016 18:53

när man har haft det tufft så vill man bara stänga av ibland frågan är bara på vilket sätt.. vad ska man behöva gå igenom? hur många gånger ska man behöva bli sårad?  hur många gånger ska man behöva såra?  vad har livet för mening? som vanl...

Av miiah jankowski - 10 mars 2016 05:47

hejsan.. ja vad säger man? jag har inte skrivit här på ett tag och nu kände jag att det kanske var dax för mig att skriva av mig som sagt jag skriver oftast bara här när jag mår som sämst bara för att jag mår så mycket bättre när jag fått skriva av...

Av miiah jankowski - 2 december 2015 22:53

jag orkar inte längre såra eller bli sårad.  jag kämpar varje dag med mina psykiska men även fysiska problem men det är inte många som ser de, och det är inte många som förstår hur ansträngande det verkligen är. när man levt ett helvete så finns ...

Av miiah jankowski - 9 mars 2015 20:24

oooh fuck jag har precis gjort bort mig totalt :O   jag har börjat plugga på distans (hermods)  jag började idag och i uppgifterna så skulle man skriva i 2 författare som man skulle läsa under dom här 4-5 veckorna  och man kan inte ångra sig efter ...

Ovido - Quiz & Flashcards