DiLLiGaF

Alla inlägg den 22 december 2011

Av miiah jankowski - 22 december 2011 00:49

R.I.P min älskade bror  född  12 april 1992 - död 21 december 2011
jag älskade dig sjukt mycket bror kan inte fatta att du lämnade oss. du är saknad utav alla  men nu finns du i våra hjärtan. att se dig ligga där död i sjukhus sängen var jobbigt jag blev helt stel i kroppen o visste inte vad ja skulle göra  ända ja kunde göra var o gråta jag vill ha dig vid liv igen  vill ha tillbaka våra gamla minnen igen. hoppas att du lever med oss att du vakar över oss 
allt detta är som en mardröm ja vill inte tro att det är sant. hoppas att du har det bättre där du är nu du var en kämpe som vi inte kommer glömma  vi kommer alltid komma ihåg dig oscar.
ja sitter med tårar i ögonen och tänker på allt. Du försvinner aldrig bort, och jag längtar efter dig  
Du finns i mitt hjärta, du vandrar i mina tankar
jag samlar min anda, och jag tar ett andetag 
Vill fråga hur du mår, och hoppas att allt är bra med dig  men nu flyger du fritt.
önskar att man kunde bara få höra dig andas höra din röst för en sista gång skulle göra vad som helst bara för o få se dig le igen. du låg djupt i mitt hjärta du är nu en ängel. cancern tog över ditt liv <3
FAN VAD JAG SAKNAR DIG BROR  
  

  

Ovido - Quiz & Flashcards