DiLLiGaF

Alla inlägg den 10 maj 2011

Av miiah jankowski - 10 maj 2011 20:22

ja tittar upp mot himelen o hoppas att ni tänker på mig för jag tänker alltid på er saknaden till er den växer mer o mer för varje dag som går ja vill bara att ni ska veta att ni finns i mitt hjärta  o jag hoppas att ni vet och förstår att jag bara vill ställa allt till rätta jag vill verkligen ändra på allt som har hänt men det går inte så då gör jag bara det bästa av allt....jag vill inte stå på samma plats  utan jag är trött på detta så nu kommer jag fortsätta  att gå min väg det kommer bli svårt och jobbigt men jag måste  förlåt mig om ni tycker att jag har gjort fel  men jag säger  förlåt för allt men frågan är när ska ni säga förlåt för allt som ni har gjort mot mig? försök förstå mig försök förstå  att jag bara vill göra i ordning på mitt liv o göra det rätta ni kanske inte tycker att det är rätt men fatta någon jävla gång att det jag gör är rätt o inte fel ja vill inte såra någon o jag vet att jag redan har gjort det o att ja kommer göra det fler gången men jag säger iaf förlåt för det  ja säger förlåt för allt som jag har gjort för allt som jag har sagt o ja hoppas att ni förlåter mig  men ja vill att ni oxå säger förlåt till mig så att vi kan lösa detta någon gång men ni kanske inte vill lösa allt eller ?   o jag hoppas verkligen att ni säger sanningen och inte för min skull utan för allas skull.....(sorry för fel stavningen )

älskar er <3

aja  puss o kram bye....

Ovido - Quiz & Flashcards