DiLLiGaF

Alla inlägg den 17 juni 2011

Av miiah jankowski - 17 juni 2011 21:32

för fan kan ni inte bara lägga ner ni vet vad som har hänt o ja vet oxå vad som har hänt...ja är din dotter men du har kanske svårta att inse det nu efter att vi gjorde det rätta  ni vet mycket väl att det var det ända rätta att göra men  ni vill inte se verkligheten ni lever i era egna världar  men öppna ögonen för fan..det som ni gjorde det har ni gjort vrf inte bara säga sanningen ? ja säger sanningen för ni har alltid sagt att man ska tala sanning så vrf gör inte ni det ? ja vill bara gråta..tack vare er så är jag inte som alla andra o ni bara står och ler o tror att allt är en lek men tro mig det är det inte det är en verklighet  men vad ska man göra  ni borde själv känna hur det känns att förlora allt o alla   som man brydde sig om sin familj men ni bryr er väll inte.... men jag bryr er om er o hoppas ni vet det iaf....vi går skilda vägar o jag hoppas att ni tar hand om er saknade till er är stor men tänker ja på er blir jag bara deprimerad o det orkar ja bara inte med....

tankarna dödar mig jag vill tänka klart men jag kan inte jag skrek efter hjälp men ni gjorde bara allt värre när ja bodde hos er då bad jag om ett annat liv ja ville inte leva kvar folk trampade ner mig folk snackade skit o mobbade mig men ingen ville lyssna på mig  och jag fattar inte vrf...det är jobbigt att leva men känslan om att alla hatade mig för så kändes det  jag vill bara att ni ska förstå att jag vill göra det rätta....min ilska växer mer och mer o jag vet inte vart jag ska ta vägen allt bara snurrar ja tänker på  min barndom  på er på allt som har hänt o jag vill bara glömma allt...men stå för det som ni har gjort  behandla andra så som du själv vill bli behandlad .....och bara så ni vet så tänker ja inte be om ursäkt för nått som handlar om mitt liv m.m... ja tänker aldrig mer be om ursäkt eller säga förlåt till er för nått....hur kunde du göra så ? ja fattar fan inte blir så jävla ledsen o arg  för fan lägg ner..... ja är trött på detta nu  vet inte ens vad ja ska skriva kommer ja på nått så skriver jag det  aja   alla andra ha det bra  <3 puss bye.....................   

Ovido - Quiz & Flashcards