DiLLiGaF

Alla inlägg den 6 juli 2011

Av miiah jankowski - 6 juli 2011 15:11

allt som ja tänker skriva här kommer från hjärtat men ja

nämner inga namn...

jag försöker vara glad men det är inte så lätt när man tänker på allt jag lever livet fast ni har förstört det.. ja lever med en massa sår i hjärtat och i min själ minnen som är bra och dåliga. det som ni har gjort känns i mitt hjärta. det är så läskigt att kärlek kan bli ett stort hat så snabbt.  jag tänker på er varje dag o den dagen ni behöver mig så kommer ja finnas hos er och det vill jag att ni ska veta..vi lovade att aldrig lämna varandra att vi alltid skulle finnas där vid ens sida  men nu går jag själv o du följer andras spår och det tycker jag är synd men det finns inget att göra åt det tyvärr..jag saknar våra tider jag saknar våra minnen..men du har gjort ditt val nu  men jag har några frågor

var allt mitt fel?

ser du inte vad som händer?

vrf ångrar du det som du hade sagt till mig?

hur ska man få dig att tänka till?

hur ska man få dig att öppna ögonen?

du kanske inte kommer svara på dom frågorna men jag vet att det är svårt att svara men förr eller senare så kommer jag få dom svaren...

ja hoppas ni förstår o tar åt er...

allt här i livet är inte lätt det vet både du o jag..

aja jag hoppas att ni har det bra jag tänker på er..hoppas oxå att ni vet att ja kommer alltid finnas där älskar er <3

puss o kram  skriver kanske mer i morgon <3 



Ovido - Quiz & Flashcards