DiLLiGaF

Alla inlägg den 6 december 2012

Av miiah jankowski - 6 december 2012 18:29

tack till er alla som läser min blogg. okej jag startade denna för att jag var tvungen att skriva ut mina känslor och tankar sen att folk skulle börja läsa den visste jag oxå  men jag kolla runt på olika bloggar som lägger upp deras (statistik)  okej det är inte så många som läser min blogg men jag är bara glad över att några läser den till er som lägger upp detta snälla var glada över att ni iaf får några läsare ist för inga...

 

idag var det att dra te Skövde haha "DONKEN"  är gott    pratade oxå med min syster saknar dig gumman längtar tills vi ska kidnappa dig frivilligt   

 

 

från det ena till det andra   

snart ett år sedan du flög iväg med egna vingar. saknar dig sjukt mycket bror jag hatar december  tänker på dig hela tiden ser ditt ansikte och minnen överallt  och du oscar  du skulle bli morbror typ iaf  älskar dig bror <3

 

 

älskar dig...hatar dig....saknar dig

Ovido - Quiz & Flashcards