DiLLiGaF

Direktlänk till inlägg 21 maj 2011

snälla förstå

Av miiah jankowski - 21 maj 2011 09:53
ja orkar fan inte mer jag är trött på detta 
vill till en annan plats utan tårarna och lögner... 
 jag vet att de inte är mitt fel men det är jue de
 ni säger o ja fatar inte vrf jag har sagt förlåt för
 saker som ja inte ens har gjort men ni kan inte
 ens säga förlåt för de ni har gjort o det eh dålig
 stil ... efter de som kommer att hända så kanske du
 inte kommer att förlåta mig o det kommer vara as 
jobbigt för mig jag älskar dig men ändå så blir det så
 här ja tänker tbx o jag kommer inte kunna klara den
 saknaden....
 sitter o tänker o jag saknar dig steg för steg
 så går jag min väg o denna gången så är du inte 
vid min sida :( ....ja vill inte tänka tanken utan dig...
de kommer aldrig att bli som vanligt igen...
men minnen med dig kommer alltid att
 leva kvar..ja försöker göra det rätta ja vet att du 
eh ledsen och besviken på mig men hur tror du jag 
känner mig då? om du tycker att jag har gjort fel så
 säg det då ni vet att ja vill fixa mitt liv ja vill
 inte leva så som jag har gjort fatta det... om du
 skulle räcka mig din hand när ja skulle behöva hjälp 
ja tror ej att ja skulle ta den hjälpen från
 dig .... alla ord som jag har skrivit och sagt dom 
kommer från hjärtat det är de som ja tycker de eh de 
som ja tänker........ jag vill inget annat än att
 ni ska förstå att ja vill fixa mitt liv nu...ja vill inte
 leva bland bråk,lögner,besvikelser,svek m.m 
jag var nere på botten men jag håller på att ta
 mig upp igen och nu vill ja inte falla ner...vrf gjorde ni 
så mot mig mina tankar flyger runt oh jag fattar inte vrf 
ni gjorde så som ni gjorde jag tänker tbx jag har gjort många
 misstag men det har ni oxå gjort o ni kan inte säga att ni inte
 har gjort de för ni vet mycket väl att ni har gjort de jag skiter nu i det gamla 
 för det är redan gjort men minerna lever kvar 
titta bortåt mot det blå där himlen möter havet där
 solen går ner där man kan finna alla svaren.. jag kommer aldrig gömma 
allt som du sa o allt som du gjort men ja hoppas att du har det 
bra fast de ser ut som de gör nu..
puss o kram på er som vill ha <3
p.s ja älskar er ni finns alltid i mitt hjärta 
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av miiah jankowski - 16 december 2016 14:02

jag har kämpat men jag borde fatta att jag alltid förr eller senare hamnar på botten igen när jag nästan är hel, så många som bara vill se mig misslyckas och vara misslyckad.. frågan är varför jag bryr mig om er när ni inte ens bryr er. jag kan s...

Av miiah jankowski - 10 november 2016 18:53

när man har haft det tufft så vill man bara stänga av ibland frågan är bara på vilket sätt.. vad ska man behöva gå igenom? hur många gånger ska man behöva bli sårad?  hur många gånger ska man behöva såra?  vad har livet för mening? som vanl...

Av miiah jankowski - 10 mars 2016 05:47

hejsan.. ja vad säger man? jag har inte skrivit här på ett tag och nu kände jag att det kanske var dax för mig att skriva av mig som sagt jag skriver oftast bara här när jag mår som sämst bara för att jag mår så mycket bättre när jag fått skriva av...

Av miiah jankowski - 2 december 2015 22:53

jag orkar inte längre såra eller bli sårad.  jag kämpar varje dag med mina psykiska men även fysiska problem men det är inte många som ser de, och det är inte många som förstår hur ansträngande det verkligen är. när man levt ett helvete så finns ...

Av miiah jankowski - 9 mars 2015 20:24

oooh fuck jag har precis gjort bort mig totalt :O   jag har börjat plugga på distans (hermods)  jag började idag och i uppgifterna så skulle man skriva i 2 författare som man skulle läsa under dom här 4-5 veckorna  och man kan inte ångra sig efter ...

Ovido - Quiz & Flashcards