DiLLiGaF

Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av miiah jankowski - 12 augusti 2011 14:17

hejsan 
nu är man vaken o har fortfarande ont sen i förgår för då började ja må illa sen när ja skulle äta fick ja jätte ont på högersida i magen  så ja skulle gå ut o ta en alvedon  men ja han inte ens att öppna skåpet ja föll bara i hopp på golvet  sen reste ja mig upp o sprang in på toa o spydde  ja kunde inte röra mig jag hade för ont jag låg bara och grät så eva ringde te sjukhuset o dom kom o hämtade mig dom frågade mig en massa o så gav dom mig olika sprutor smärtan lugnade sig men den kom tillbaka efter en stund ja fick sova kvar där på sjukhuset men det var omöjligt att sova men ja lyckades att sova  ja fick inte äta eller dricka så jag fick dropp eller vad de nu heter  o sen nästa dag så kommer dom o säger att ja ska få äta o dricka  o sen fick ja åka hem o nu eh man hemma  ja har ont fortfarande  och illamåendet kommer då o då  men annars så är det lugnt :)...............




 
okej  nu ska jag ge ett svar till dig...
när ni ringer då blir det alltid bråk o det orkar ja inte med ni alla finns i mitt hjärta men snälla förstå  att ja inte mår bra att det är mkt runt mig nu ja vet inte vad ja ska skriva jag vet att  ni inte har det lätt nu o det har inte ja heller men ni får la ha det bra för ja försöker ha ni finns i mina tankar  o det kommer ni alltid att göra <3

puss o kram ha det bra <3 

 


Ovido - Quiz & Flashcards