DiLLiGaF

Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av miiah jankowski - 15 augusti 2011 15:04

man kan ha många olika känslor men just nu  har jag nog alla olika känslor på en o samma gång jag vet inte vad ja ska göra. saknaden till er går inte att förklara ja försöker vara stark men saknaden tar över jag har varit borta så länge så ja börjar bli svag. ja försöker göra det rätta. ser ni när mitt hjärta gråter ne de gör ni inte ni ser bara när utsidan gråter.  ja vill inte ha bråk eller nått med er o det hoppas ja att ni förstår för när folk pratar om sin familj tänker ja bara på er o då vet ja inte vad ja ska säga okej det finns ingen anledning till o deppa ihop men ja försöker vara glad försöker le o jag försöker leva i detta liv men alla tankar förföljer mig det finns mer som ja vill skriva men ja orkar ej jag hör av mig till er  så puss o kram ha det bra.. <3


Ovido - Quiz & Flashcards