DiLLiGaF

Alla inlägg den 21 oktober 2012

Av miiah jankowski - 21 oktober 2012 22:24

dagarna går för fort jag hinner fan knappt med fattar knappt vad som händer runt mig. ända jag vet är att en efter en sviker mer och mer...

           

Av miiah jankowski - 21 oktober 2012 18:52

10 månader sedan så lämnade du oss Oscar, fan vad jag saknar dig min älskade bror    jag fattar fortfarande inte varför just du, men det kommer jag väll aldrig att fatta. så vad säger man snart är det ett år sedan och jag känner bara hur smärtan tar över. dag efter dag tänker jag på dig och ditt halsband jag fick bär jag för dig, finns inte ord för hur mycket jag saknar dig samt att jag ångrar djupt inne i mitt hjärta att jag aldrig han säga "älskar dig bror"  under alla år. skulle behöva dig här Oscar för du fick mig alltid glad hur arg eller ledsen jag var, men jag hoppas du har det bra där du är nu. 

 

jag tänker på dig och världen försvinner, men vad ska man göra när tårarna rinner jag hoppas och längtar, önskar och drömmer om att du väntar på mig där uppe för jag kommer efter älskar dig bror!   

 

Oscar Whilliam Andersson vi SAKNAR DIG!!!  

Ovido - Quiz & Flashcards