DiLLiGaF

Alla inlägg den 4 mars 2013

Av miiah jankowski - 4 mars 2013 14:41

inga ord inga svar vad ska man göra? jag vet fan inget längre allt är bara svart, allt som vi gjort känns som en dröm inte verklighet... 

gråten i halsen när allt har brunnit ut, fast än jag är stark så vet jag inte längre hur jag ska göra nått längre kämpar dag för dag för att jag ska kunna vara fri från min ilska, ångest, och allt men jag kan inte prata ut för folk vet inte hur det är att vara jag hur det är att leva med allt inom sig. 

måste hitta min väg igen, kommer alltid att vara kvar i mitt skal, vet ärligt inte hur jag ska bli hel igen inte på nått sätt, det är inte alltid lätt att välja på vad som är rätt och fel. letar svar på frågor men hittar inga vad jag än gör har öppnat ögonen men ser ändå inget. 

såg en fallande stjärna igår, jag önskade mig en sak men nu vet jag ärligt inte om det var rätt sak att önska sig. 

jag bär på ett problem inom mig och jag vet inte hur jag ska lösa det tankarna snurrar mer och mer och vill bara skrika ut men det löser inget. 

vad fan ska jag göra jag vill inte gråta tårar nått mer men det är typ det enda jag kan göra tills jag hittar rätt väg. 

Ovido - Quiz & Flashcards