DiLLiGaF

Direktlänk till inlägg 10 augusti 2011

tårar...glädje...hat

Av miiah jankowski - 10 augusti 2011 18:51

tårar...glädje...hat
ja vet inte vad jag ska göra eller hur ja ska skriva....jag saknar er vill bara höra eran röst igen men ja får la börja leva med att ni är i mina tankar. vi har många minnen både bra o dåliga. jag står i en korsning nu o vet inte villken väg ja ska välja. ja vill höra er säga förlåt men det kommer aldrig att hända ni har gjort så att mitt hjärta gråter.  jag tänker tillbaka på minnerna  som vi har ni är min familj  men vart är ni? det var ett tag sen ja hörde nått från er..hur mår ni? vad gör ni? hur går det i skolan ? kommer ja någonsin få veta det ? kommer allt att bli bra igen ? men ja kan lova er att ja kommer alltid att finnas där för er ni finns i mitt hjärt vad som än händer jag älskar er...hoppas att ni läser detta  ja vill aldrig lämna er  ni finns i mina tankar..ni kanske bara ser ord men dom kommer från mitt hjärta hoppas ni vet det <3 skriver kanske mer sen   


 
 
Ingen bild

mamma

11 augusti 2011 13:17

du säger att vi ska säga förlåt, det har vi gjort men det dög inte, hör vi inte av oss så blir du arg för de och hör vi av oss så blir du arg och gnäller på att vi trakasserar dig mm. hur vi än gör så blir de bara fel så hur ska vi göra då för att de ska passa dig, du säger ju att du ska höra av dig när de passar di så då är det bara upp till dig och ingen annan.hur man än gör så duger det inte, alltid gnälls det på nåt så de tro fan att man låter bli att höra av sig då man inte vill ha massa gnäll när man vill höra av sig i all välmening för att höra så allt är bra. jag säger bara stå för vad du säger och agera därefter också hoppas du förstår vad jag menar.

 
Ingen bild

mamma

12 augusti 2011 11:00

du säger ju att det är du som ska ta kontakt med oss så då får du väl göra de då, vi kommer inte göra de eftersom du alltid blir så sur och gnäller i efterhand så allt är endast upp till dig hur du ska ha det .

 
mamma

mamma

12 augusti 2011 11:10

vi tänker inte tåla vad skit som helst, jag gjorde allt jag kunde för dig och sen ska jag få skit för de. då kan man inte påstå att man älskar nån du kommer alltid vara min dotter och du har din egen plats i mitt hjärta jag älskar dig för den dun en gång var och saknar den tiden men vi kommer nog aldrig dit igen som de ser ut idag du har gjort dit val och övergett oss och då får du väl ha det så , du får stå för dina val jag tycker du gick för långt men du vill ju ha det så vad mer kan jag gör a det duger ju ändå inte så varför engagera sig.

http://url

 
Ingen bild

Det vet du nog gumman

13 augusti 2011 08:02

Men hallå...
hur kan man lägga ansvaret på ETT BARN att se till att bibehålla en kontakt??? och att det då ska ligga på hennes axlar att få det att funka???? SAMHÄLLET OCH MÅNGA VUXNA har ju trampat ner henne i den sitsen hon sitter i idag! Det är inte hennes uppgift att bibehålla någon kontakt... DÅ HON ÄR BARA ETT BARN!!!!!! Skaffar man barn till världen då är det ett livslångt åtagande både goda och dåliga erfarenheter och stunder.. sånt väljer man inte.. Som mamma får man ta gnäll, tjat, bråk, tjiv, osämja, kramar, härliga stunder, bra minnen, dåliga minnen... det är lixom mamma rollen!!! Sen kan bli för mycket många ggr det håller jag med om... men då diskuterar man det med EN ANNAN VUXEN person och ventilerar sig, man lägger absolut inte den historian i barnets knä!!!!!!! Jag ber om ursäkt om det jag nu skrivit tas personligt (men då måste det ju samtidigt ligga något i det hela???) men jag tycker att som vuxen så måste man ta lite "skit" oxå... och se utefter hur situationen är...
Massa kramar till dig stumpan... <3<3<3<3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av miiah jankowski - 16 december 2016 14:02

jag har kämpat men jag borde fatta att jag alltid förr eller senare hamnar på botten igen när jag nästan är hel, så många som bara vill se mig misslyckas och vara misslyckad.. frågan är varför jag bryr mig om er när ni inte ens bryr er. jag kan s...

Av miiah jankowski - 10 november 2016 18:53

när man har haft det tufft så vill man bara stänga av ibland frågan är bara på vilket sätt.. vad ska man behöva gå igenom? hur många gånger ska man behöva bli sårad?  hur många gånger ska man behöva såra?  vad har livet för mening? som vanl...

Av miiah jankowski - 10 mars 2016 05:47

hejsan.. ja vad säger man? jag har inte skrivit här på ett tag och nu kände jag att det kanske var dax för mig att skriva av mig som sagt jag skriver oftast bara här när jag mår som sämst bara för att jag mår så mycket bättre när jag fått skriva av...

Av miiah jankowski - 2 december 2015 22:53

jag orkar inte längre såra eller bli sårad.  jag kämpar varje dag med mina psykiska men även fysiska problem men det är inte många som ser de, och det är inte många som förstår hur ansträngande det verkligen är. när man levt ett helvete så finns ...

Av miiah jankowski - 9 mars 2015 20:24

oooh fuck jag har precis gjort bort mig totalt :O   jag har börjat plugga på distans (hermods)  jag började idag och i uppgifterna så skulle man skriva i 2 författare som man skulle läsa under dom här 4-5 veckorna  och man kan inte ångra sig efter ...

Ovido - Quiz & Flashcards