DiLLiGaF

Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av miiah jankowski - 5 augusti 2012 14:42

ofta...
vill inte ha nått med er att göra o då menar jag er som...
ljuger, vrider om sanningen, inte bryr sig, snackar skit om en, klagar på en (speciellt när man är med), och ni som tror att ni är nått fast än ni är små jävla töntar som inte vet nått....

jag tar en cigg för att tänka igenom livet folk tror att livet bara har börjat, men sanningen är den att det precis har slutat. kom på idag att jag öppnade ögonen försent för er så kan bara säga de att innan ni sårar mig helt så tänker ja inte vilja ha nått med er o göra, ni sårar folk men säger att det är skämt? hur fan tänker ni egentligen?  ni är så jävla patetiska människor väx upp....

 

ni som vet om saker i mitt liv dra då inte upp de orkar fan inte prata om det bara för det är mitt förflutna som ja försöker glömma, men de kommer ändå alltid finnas där i mitt huvud så prata inte om nått sådant vill inte höra skämt om de ens så LÄGG AV!!

ni som man ska kalla vänner som egentligen inte ens bryr sig ni behövs inte längre..för jag har lärt mig hur man klarar sig själv, ni fick eran chans men ni sumpade den, jag är en ny person idag o det kan ja tacka er som funnits där för mig...

Handzup Motherfuckers!!

älskar dig...hatar dig...saknar dig...

 

Ovido - Quiz & Flashcards