DiLLiGaF

Alla inlägg den 18 augusti 2012

Av miiah jankowski - 18 augusti 2012 17:31

tråkigt man kan ha det då...
vet fan inte vad man ska göra ända ja kommer på är att fixa hela mitt jävla jobbiga rum...


och nu har man en störande lille bror som tjatar bara för att jag är en så snäll syster som lånar hans dator haha   
känner att detta var ett ganska onödigt inlägg men vad gör man inte när man har tråkigt...
hmm... någon som vill festa ????
JOOOO JAAAAAAAG !!
 känner mig duktig det är sommar lov och jag har varit nykter över en vecka   

haha gulligt just nu sitter killen och säger att detta är jag och mitt ego--->  
ja jo kanske stämmer vet ej..
GAAAH SKJUT MIG  jag har tråkigt  vad fan ska man göra?!?!?!

  
aja till er alla som inte har nått liv så att ni läser detta...
puss och kram till er som vill ha...
ÄLSKAR ER......SAKNAR ER....HATAR ER...

Ovido - Quiz & Flashcards