DiLLiGaF

Alla inlägg den 23 augusti 2012

Av miiah jankowski - 23 augusti 2012 23:45

haha jag tror att jag kommer dö av skratt...
DAGENS HÄNDELSER!! 

händelse:1
mitt hjärta sitter och spelar och säger...."jag snodde en bil och han som hade bilen bara springer iväg och blev påkörd" ....
jag: "han bara....ooh not my day..."

händelse:2 
var ute och kollade upp mot stjärnorna med mitt hjärta samt min lillebror och ser flera stjärnor som rör sig snabbare än ett flygplan eller nått annat...samt streck på himlen som såg ut som stjärnfall fast dom var längre så enligt mig så finns det ufo:n  så vi kom ram till att det finns liv i rymden samt dom heter: jupititanier plutosar marsmäniskor m.m 
och alla dom hade typ som en "crusing" i natt fett coolt        

händelse:3
kan bara säga JÄVLA FITTOR!!! 
jag gick till läkaren för att få hjälp men får bara höra en massa annat  som inte ens stämmer med de problemen jag gick dit för hmm  och de dom satt och sa till mig.. gjorde mig ganska ledsen och jävligt arg....

aja till er alla puss och kram på er som vill ha..

ÄLSKAR ER....SAKNAR ER....HATAR ER

Ovido - Quiz & Flashcards