DiLLiGaF

Direktlänk till inlägg 17 mars 2013

tro inte på för mycket

Av miiah jankowski - 17 mars 2013 14:32

trodde seriöst på att jag kunde stå upp och säga vad jag verkligen tyckte och tänkte men ärligt det är fan svårare än vad det låter. vet fan inte vad jag ska göra tankarna svävar runt bara.

man har bara ett liv så vrf inte leva det fullt ut ?

ja vill inte göra flera misstag, men kan bara säga såhär antingen så är du den bästa eller den sämsta för mig men jag vet ärligt talat inte vilken. folk säger olika men vill helst inte lyssna på folk utan vill gå min väg men vet fan inte själv och jag vill inte göra en ny väg och bara lämna en massa spår bakom mig.

jag försöker tänka ut de hela om vad jag ska göra men finner inge svar och det är ingen utom jag som kan finna dom svaren.. 

jag borde ha vetat bättre om hur svårt  allt egentligen är, men vem finns där när man faller när man inte längre kan stå upp när man bara vill ha en axel att gråta på någon som bara kramar om en utan att säga ett dugg. 

fuck tankar hatar dom    

 

aja älskar er.....saknar er....hatar er....  

 
 
Ingen bild

a friend that will always be there

17 mars 2013 15:55

Man kan ju lyssna på andra och ha i bakhuvudet vad dom säger,
men ändå gå sin egna väg. Oftast så är det enklare att bolla
sina tankar med någon eller några andra som man litar på.
En dag kommer allt att ordna sig, det är bara att kämpa vidare,
tror ärligt inte att någon kan leva sitt liv utan att göra
misstag. PS: Är det något så har jag en axel du får gråta på.
/L.O.P.C.L.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av miiah jankowski - 16 december 2016 14:02

jag har kämpat men jag borde fatta att jag alltid förr eller senare hamnar på botten igen när jag nästan är hel, så många som bara vill se mig misslyckas och vara misslyckad.. frågan är varför jag bryr mig om er när ni inte ens bryr er. jag kan s...

Av miiah jankowski - 10 november 2016 18:53

när man har haft det tufft så vill man bara stänga av ibland frågan är bara på vilket sätt.. vad ska man behöva gå igenom? hur många gånger ska man behöva bli sårad?  hur många gånger ska man behöva såra?  vad har livet för mening? som vanl...

Av miiah jankowski - 10 mars 2016 05:47

hejsan.. ja vad säger man? jag har inte skrivit här på ett tag och nu kände jag att det kanske var dax för mig att skriva av mig som sagt jag skriver oftast bara här när jag mår som sämst bara för att jag mår så mycket bättre när jag fått skriva av...

Av miiah jankowski - 2 december 2015 22:53

jag orkar inte längre såra eller bli sårad.  jag kämpar varje dag med mina psykiska men även fysiska problem men det är inte många som ser de, och det är inte många som förstår hur ansträngande det verkligen är. när man levt ett helvete så finns ...

Av miiah jankowski - 9 mars 2015 20:24

oooh fuck jag har precis gjort bort mig totalt :O   jag har börjat plugga på distans (hermods)  jag började idag och i uppgifterna så skulle man skriva i 2 författare som man skulle läsa under dom här 4-5 veckorna  och man kan inte ångra sig efter ...

Ovido - Quiz & Flashcards