DiLLiGaF

Alla inlägg den 12 januari 2011

Av miiah jankowski - 12 januari 2011 15:26

     nu ska jag o lilla ronja kolla på film o sova lite  har inte kunnat sova inatt tack vare er  o jag som hade utredning idag  okej det gick bra men jag var jävligt tröt så i går/inatt så var jag besviken,ledsen,irriterad och arg  lixom låt mig bara va  okej ni kan skriva till mig o höra av er det vill jag men jag vill inte  skriva om vad som kommer hända vad som kan hända  o det som har hänt  jag är inte arg på er men jag blir arg på sättet lixom  försök att förstå jag vill  bara leva ett normalt liv 

snälla vill bara att ni ska förstå mig 

<3<3

Av miiah jankowski - 12 januari 2011 01:58

      

jag saknar dig enormt mycket  vet inte vad jag ska göra utan dig du är den enda som finns i mitt huvud just nu  ja kan inte koncentrera mig på nått  längre  jag saknar din röst... ditt skratt... hela dig<3  men vad ska jag göra ?  det finns inte så mycket att göra  bara vänta o gå vidare :/ tråkigt nog.....


       <3                        <3                    <3

älskar dig......saknar dig.......hatar dig

      

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards