DiLLiGaF

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av miiah jankowski - 23 januari 2011 22:58

du har rätt i det som du säger  du fanns inte där för mig och jag fattar inte varför okej  ja har inte varit speciellt glad på dig det kan jag erkänna   men ja tror nog  du vet varför oxå.. och att du bara  ha velat mitt egna bästa  då skulle du nog ha funnits där för mig   och finnas där för mig nu oxå   eller har jag fel??   hmm ne jag tror jag har ganska rätt i det som jag säger nu..ja jag kan höra av mig om du vill de....men det som har hänt är ingens fel så detta säger ja till alla  klandra ingen för det som har hänt för ja  vill bara lägga allt bakom mig  o inte höra nått från någon  att  det eh ens fel  om ni fattar ja orkar inte bry mig längre om de  det som har hänt de har hänt  o det går inte o ändra på  och snälla  ta inte skulden på er eller på andra  för de tycker jag bara att det eh dålig stil jag gillar inte de så ja säger bara snälla ge er för fan.......hoppas  alla fattar vad jag menar.......aja  puss o kram på er alla  <3 

  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards