DiLLiGaF

Alla inlägg den 25 januari 2011

Av miiah jankowski - 25 januari 2011 22:02

  

tänka om folk bara skulle kunna förstå!!! fatta vad bra allt skulle bli då  men nu är det ju så att   folk kan inte tänka med sin egna hjärna   aså fattar ni inte  själva   varför ens göra något  så jävla  omoget ??   jag vet inte ens vem du är  idiot säger man bara   jag blir  så jävla ledsen  när sådana saker ska hända.....bilden säger mycket  ibland så  vill jag bara   slita ut mina ögon  då kanske man slipper o gråta  okej jag kan gråta men jag vill inte fälla tårar för en idiot  för det är den inte värld men ja vad ska man säga   idioter finns till allt..... att såra en människa  så jävla mycket  hur fan kan man göra det ??   aså  jag vet fan inte längre  jag blir bara så jävla trött orkar fan inge mer...


"Ibland önskar man att livet vore slut

 men för det mesta vill man att det ska börja"

aja  puss o kram på er alla  förutom alla  idioter ni kan dra åt helvete !!.. :D



"Ibland önskar man att livet vore slut
- men för det mesta vill man att det ska börja"
"Hemma är inte där du bor utan där man förstår dig.""Ibland önskar man att livet vore slut- men för det mesta vill man att det ska börja""Hemma är inte där du bor utan där man förstår di

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards