DiLLiGaF

Alla inlägg den 31 januari 2011

Av miiah jankowski - 31 januari 2011 22:46


   hahaha  R och jag :P 

Av miiah jankowski - 31 januari 2011 16:59

            

haha ja jag älskar pingviner  jag vet fan inte varför  jag bara gör de :P <3 

haha  någon som vill testa att fånga en pingvin ?

haha det vill jag iaf :)   ja  jag har tråk som fan sitter uppe på mitt rum med 2 katter o bara väntar på att kaffet ska bli klart   så när det eh klart  är det bara att dricka  kaffe ta en cigg o prata med den som är i närheten :P  

hmm ja  idag har jag inte gjort så mycket men endå :P 

och i morgon så vill jag bara sova  (A)  

hmm  ja  jag har inte så mycket o skriva idag kanske senare vet ej får se :P  

aja puss o kram på er alla som vill ha (A)  <3 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards