DiLLiGaF

Direktlänk till inlägg 22 januari 2011

LaLaLaLa

Av miiah jankowski - 22 januari 2011 16:46

   om du någonsin skulle få chansen till o göra det du alltid vetat göra  hur dumt det än är  vad som än kan hända efter  skulle du då göra de???  om ja får chansen till o göra de ja vill så skulle ja inte tveka till de...

ja vad ska man säga  ja är inte speciellt  glad idag  vet ej varför jag eh bara så ledsen,irriterad,arg m.m  på folk som bara ljuger,sviker och sårar en  varför  ska man ljuga??   är det inte enklare o säga sanningen ?? folk som ljuger för mig  ja vill inte ha nått med er o göra  ni kan dra åt helvete  pallar inte med fler lögner snälla fatta det.....folk som sviker varför gör ni så ??   ja  har inte fattat de än..... ni som sårar mig  varför gör ni så ??    har ja inte blivit sårad för många ggr ??   ja mår redan dåligt så varför göra det värre  än vad det redan är ??    ja mår fan inge bra av att   folk bara ska ljuga svika och såra en   ja vill verkligen inte att ni gör så   speciellt   ni som står mig nära o  ni vet vilka ni eh    efter att ni har läst detta så vill ja inte ha en massa frågor   från er  som te.x    vad mår du dåligt över...vad har hänt..... bråkar du med någon..  m.m  aah ni fattar tror/hoppas jag......ja vet inte längre vilka som finns där  för mig  ja har knappt ingen kontakt med någon  o kom  inte här o säg att ni finns där för mig   för det säger jag inte att ni inte gör bara de att det verkar inte som de....

jag har en smärta i mig som ja bara vill få ut men jag kan inte   den smärtan  plågar mig   folk kan tro att jag eh glad bara för att ja ler på utsidan   men  på insidan så kanske ja gråter  jag hatar att visa mina känslor för folk.ja kan säga att ja mår bra att  ja är  jätte glad men  ibland så är jag inte de  ja vill bara  inte att folk ska vara  oroliga för mig  tro mig ja klarar av detta tror jag  man ska aldrig hoppas på för mycket......det som ja stör mig mest på av allt  är när folk säger att dom förstår mig tro mig ni förstår inte ni vet inte vad jag tycker tänker eller känner  speciellt inte efter allt de som ja har vart med om  jag är för ung o har vart med om för mycket....

igår var det en rolig dag  tack  till alla er <3  

aja  nu har ja skrivit av mig för idag iaf........

puss o kram  :) <3

 
 
Ingen bild

Eva

22 januari 2011 22:53

Tack själv lilla gumman, nu ser vi fram mot torsdagen. Bamse KRAMEN <3 <3 <3

 
Emy

Emy

23 januari 2011 22:47

Jag ska inte ljuga för varken dig eller mig själv Miiah, jag har inte funnits där för dig genom allting som hänt som en riktig vän kanske skulle ha gjort.
Men gudarna ska veta att jag aldrig velat någonting annat än ditt eget bästa. Om det någonsin finns någonting jag kan göra för dig, hör av dig. Jag är skyldig dig så mycket att den skulden aldrig någonsin kommer att kunna betalas tillbaka.

http://myeverydaylife.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av miiah jankowski - 16 december 2016 14:02

jag har kämpat men jag borde fatta att jag alltid förr eller senare hamnar på botten igen när jag nästan är hel, så många som bara vill se mig misslyckas och vara misslyckad.. frågan är varför jag bryr mig om er när ni inte ens bryr er. jag kan s...

Av miiah jankowski - 10 november 2016 18:53

när man har haft det tufft så vill man bara stänga av ibland frågan är bara på vilket sätt.. vad ska man behöva gå igenom? hur många gånger ska man behöva bli sårad?  hur många gånger ska man behöva såra?  vad har livet för mening? som vanl...

Av miiah jankowski - 10 mars 2016 05:47

hejsan.. ja vad säger man? jag har inte skrivit här på ett tag och nu kände jag att det kanske var dax för mig att skriva av mig som sagt jag skriver oftast bara här när jag mår som sämst bara för att jag mår så mycket bättre när jag fått skriva av...

Av miiah jankowski - 2 december 2015 22:53

jag orkar inte längre såra eller bli sårad.  jag kämpar varje dag med mina psykiska men även fysiska problem men det är inte många som ser de, och det är inte många som förstår hur ansträngande det verkligen är. när man levt ett helvete så finns ...

Av miiah jankowski - 9 mars 2015 20:24

oooh fuck jag har precis gjort bort mig totalt :O   jag har börjat plugga på distans (hermods)  jag började idag och i uppgifterna så skulle man skriva i 2 författare som man skulle läsa under dom här 4-5 veckorna  och man kan inte ångra sig efter ...

Ovido - Quiz & Flashcards