DiLLiGaF

Alla inlägg under januari 2011

!!

Av miiah jankowski - 17 januari 2011 22:56

jag hatar folk som ljuger för mig och ni som gör det kan ju dra åt helvete hatar er  vill inte ha nått med er och göra tala för fan sanning ist  pallar inte o höra fler lögner  jag vill bara höra sanningen  inget annat  kan ni fatta det ??   hoppas verkligen ni ser detta  idag har jag inte vart så jävla glad tack vare lögner och svek  FY FAN  aså  vad eh era problem ??  ja blir så jävla irriterad på er ja vill inte leva i lögner mer  kan ni inte fatta det ??  jag är  så jävla trött på detta nu  snälla  kan ni inte tala sanning  det eh de  enda  ja ber om   men ni  kanske  inte  fattar  det  

Av miiah jankowski - 17 januari 2011 00:29

 

tihihi sitter o skriver med denna sak :D fett kul  lovade han att ja skulle skriva nått om han  i min blogg och det gör jag nu :P   ja känner dig knappt  men du verkar vara en jävligt snäll person  du har bra humor man kan prata med dig  du får en o skratta  och det  är fett bra :P  jag vet ej mer som jag kan skriva om/till dig men  du får la nöja dig med detta så......kram på dig <3 





   en gammal bild på mig innan ja klippte av mig håret  ja nu  sitter man o lyssnar på musik  o skriver med folket :D   saknar minerna med er  :( <3  idag  så åkte  bror min hem  har vart as kul   i helgen :P  tack för  att man fick as ont  i magen  bara för ja skratta för mycket :P  <3<3

<3

Av miiah jankowski - 16 januari 2011 23:25

jag saknar dig  enormt mycket  men jag var en idiot som trodde på oss ja älskar dig  än o jag trodde att du älska mig  men det är ju uppenbart att du inte gör jag vill inte leva  utan dig  varför  krossa ett hjärta som precis  blivit helt... du sa att du älska mig men varför då dissa mig ??   fy faan  vad jag hatar detta   du ljög för mig  du lovade att aldrig såra mig men det har du redan gjort  aja  det  är bara att leva och gå vidare   och försöka glömma   men det går inte att glömma en som man älskar....jag  älskar dig men  du har sårat mig  för mycket förlåt att ja ens skriver till dig ska   inte göra om det  om du vill nått så vet du vart jag finns...bye  <3



ninakupenda.....mjinga go na kufa 

Av miiah jankowski - 16 januari 2011 18:15

   hehe saknar minerna med er  bilderna är på mig på olika ställen och  bara  från roliga dagar :P  tack till alla er  som har funnits är för mig :P saknar er <3  ni kommer alltid  ha en plats  i mitt hjärta  puss på er o massa kramar <3 

Av miiah jankowski - 16 januari 2011 03:42

   haha  rolig dag med folket :P   <3 har spelat kort med alla  men nu blir det  att  kolla tv    eller film :P   o försöka sova  :P    har inte så mkt  att skriva nu  så ni får nöja er med detta  :P   puss o kram  <3

Av miiah jankowski - 14 januari 2011 16:20

     

igår när vi alla saker satt o åt  så fick jag as ont i magen  o jag har haft ont i ca:5-6 dagar  så lilla E ringde ambulansen så ja fick åka ambulans in till akuten  dom tog en massa blodprov på mig jag fick ha en  konstig nål i armen ett bra tag faan vad jag hatar nålar :O  men men   tiden gick  vi satt där inne ett bra tag....o alla tjejer  som jobba där var faan  as konstiga  sura o irriterade  verkade det som :P   aja  ja orkade inte vara kvar där  för ja skulle till nått konstigt ställe  o ja orkade inte vänta i 3-4 tim   så vi åkte hem ist  o nu idag  har man vart på möte  o handla m.m  sen åkte vi hem  o då var lilla S hos oss   fett kul  kommer  dö av skratt  innan  helgen är slut  haha   aja  nu ska man bara ha kul o leva livet  eller vad man nu säger  :p   så puss o kram på er alla  <3 


just det ja  idag  när vi åkte bil då hade E riktigt roligt  med bilen  o R och jag  as garvade  hela tiden  fett kul  <3

Av miiah jankowski - 13 januari 2011 13:23

   jag vill bara att  ni ska ge er 

kan ni inte öppna ögonen någon jävla gång? jag vill börja om på nytt orkar inte bry mig mer jag vill lixom bara vara mig själv  ja vill leva ett normalt liv men det kan jag ju för fan inte  låt mig vara  okej  ni kan skriva till mig och så   men  ja vill inte  få en massa  saker  om lagar om vad som har hänt om  vad som kan hända  o sådana saker snälla fatta någon gång  om ni inte fattar då kommer ja  sluta ha kontakt mer er tills ni  äntligen har fattat  jag hoppas verkligen att ni fattar  vad jag försöker säga i denna text...jag har vart med om för mycket saker  har blivit sårad för många gånger  så snälla gör det inte värre än vad det redan är okej saknaden till er är stor  jag har en saknad till många  men vill  bara göra ordning på mitt liv utan att någon kommer i min väg ............


<3 ninakupenda <3

Av miiah jankowski - 12 januari 2011 15:26

     nu ska jag o lilla ronja kolla på film o sova lite  har inte kunnat sova inatt tack vare er  o jag som hade utredning idag  okej det gick bra men jag var jävligt tröt så i går/inatt så var jag besviken,ledsen,irriterad och arg  lixom låt mig bara va  okej ni kan skriva till mig o höra av er det vill jag men jag vill inte  skriva om vad som kommer hända vad som kan hända  o det som har hänt  jag är inte arg på er men jag blir arg på sättet lixom  försök att förstå jag vill  bara leva ett normalt liv 

snälla vill bara att ni ska förstå mig 

<3<3

Ovido - Quiz & Flashcards